Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sjukaste som hänt mig! Se hit.

Postat av TaiBazo den 6 September 2012, 17:19
32 kommentarer · 306 träffar
Okej, kan börja med att inte en jävla kotte kommer tro mig.. sen vet jag att detta är fel forum för denna sort utav hjälp jag behöver, menmen.. kanske finns någon vettig människa där ute!

Det var såhär, Jag och Maria har nu dejtat i ungefär 4-5 månader, har alltid varit vänner, då menar jag väldigt nära vänner.. har kunnat prata ut om alla våra problem och blabla, anledningen till detta är att våra föräldrar är bästa vänner och har varit för jag vet inte hur många år..

Iallafall, vi skulle ner till NK och kolla lite affärer och käka osv, då plötsligt mitt ex kommer fram och startar en konversation men mig.. självklart brakar det loss så in i helvete då jag knappt träffat tjejen sedans jag gjorde bort mig totalt, (låg med en utav hennes nära vänninor)

Maria gick emellan och sa att hon skulle dra därifrån, och mitt ex gick därifrån skrikandes att jag var en "idiot, ett jävla svin" och allt annat som flög ur hennes mun..

Kort därefter ringer Marias telefon från okänt nummer och hon svarar, hon blir hotad utav mitt Exs nuvarande pojkvän och blir omtalad att lämna mig direkt annars kommer han att förstöra allting för henne.. Hon skrattade och la på luren.

Nu för cirkus 1 vecka sedan började allting, hon var hemma en kväll själv, vanlig veckodag då det ringde på hennes dörr, hon öppnade och där ligger det en död katt..

2 dagar efter det blir hennes 2 fönsterrutor krossade av sten, då hon blir livrädd och ringer polisen, polisen kommer dit och det blir inget mer med det förutom att "de ska undersöka saken" och ta en närmare titt dagen efter..

Iallafall blev det inget mer med det tills igår kväll runt 23.00 då hennes pappa ringer min telefon, jag svarar funderasam på vad fan som hänt nu...

"Det är Peter här, Maria ligger på sjukhus och har blivit svårt misshandlad"

Självklart blir jag helt svart i ögonen då jag vet att mitt EX till ett jävla psykfall är kababel till sånna här fasoner, Jag åker hem till henne runt 23.20 och knackar på, där öppnar hennes nuvarande kille med en blodig skjorta och förstörda knogar, jag hoppar in på honom och dunkar ner honom i backen, slår säkert 10 slag i ansiktet tills han slocknar.

30 sekunder efter det hör jag mitt EX i sovrummet brevid, hon ligger blödandes på golvet och ett uppsprucket huvud. Killen hade gått förlångt med maria och mitt ex brusade upp totalt, just därför blev hon själv misshandlat utav den här killen..

Jag ringer polisen och dom kommer dit på bara några minuter, mitt ex blir också då ambulanserad till sjukhuset och där ligger nu 2 utav mina nära halvt döda pga. misshandel utav denhär killen som förmodligen siktar på några år i fängelse och skadestånd upp till öronen..

Jag är helt förstörd då jag också gjort bort mig till att misshandla denhär killen så brutalt som jag gjorde, nu sitter jag här dagen efter och mår skit.. Väntar bara på samtal från polisen där jag kommer få rättegång för grovmisshandel,..

Vad tycker ni nu om detta? gjorde jag rätt som gjorde som jag gjorde?

Tacksam för seriösa svar..

#YOLO
Nästa tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..