×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kärleks problem

Postat av GregerGranGren den 5 September 2012, 22:04
55 kommentarer · 363 träffar
Hejsan Fragbite.


Det har uppstått ett problem som jag inte riktigt kan lösa på egen hand. Jag har börjat umgås med en tjej i klassen ganska mycket, jag gillar henne och med de signaler hon skickar så är det ganska självklart att hon gillar mig också. Men problem är så att hon har slöja... Jag tycker den är så djävulsk ful men hon har den på sig hela tiden. Hon gömmer ju sitt fina ansikte! Dessutom så vet jag inte hur jag skulle känna för det när man typ är ute på stan och så... Alltså jag vet att det är pinsamt och antagligen inte rätt om man skäms för sin brud men jag är verkligen osäker. Gillar henne ganska mycket men jag skulle inte vilja synas på stan med henne så länge hon har en jäkla kebab-mössa på sig.


Är det värt att istället bara pumpa&dumpa eller ska jag försöka övertala henne till att inte använda den?


Hjälp mig Fragbite!

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..