Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Saknar mitt ex

Postat av FiskmasN den 4 September 2012, 06:18
38 kommentarer · 975 träffar
Tjena FB, nu är det så att jag har hamnat i en jävla situation just nu... Jag och min tjej gjorde slut för typ 5 dagar sedan, hon lovade att prata med mig om det irl (för hon gjorde slut över sms) och att vi skulle snacka ut om det... Men tydligen så hade jag jävligt dåligt inflytande hos hennes morsa så hon lät oss inte träffas (lol?)

Anledningen till att det tog slut va för att jag hade sagt redan många ggr innan detta att jag ville göra slut för att jag inte kände mig välkommen i hennes familj från hennes morsas sida, och det viste hon mycket väl om... (mitt ex då...) men samtidigt så sa jag att jag älskade henne så mycket så jag skulle stå ut med att känna mig ovälkommen för hennes skull, detta ledde till att jag blev deprimerad och rent av sa flera ggr att jag inte orkade med livet för det va jävligt jobbigt att känna sig hatad av hennes morsa... Då började mitt ex komma till mig tidigt på morgonen och gråta och säga att jag inte fick lämna henne (vilket jag absolut inte tänkte göra). Jag gjorde slut i 2-3 dagar bara för att få rensa tankarna lite och kom då på att jag älskade henne enormt mycket, så efter det blev vi tsm igen, efter detta kom hon hem till mig direkt och vi hade samlag(hehe) och under tiden så sa hon att hon älskar mig, aldrig tänker lämna mig och att det alltid ska vara jag och hon, dock 3 timmar senare så gör hon slut över sms och jag blev helt förkrossad, försökte ta kontakt med henne, och resultatet blev ett sms där det stod "det är slut, låt mig vara"...
Efter det så bröt jag ihop och försökte få kontakt med henne, det ledde bara till att hennes morsa kom hem till mig med mina saker som jag hade hos henne, och slängde dom mot mig, skrek att jag va psykiskt sjuk och dum i huvet, att jag skulle ge fan i deras dotter och aldrig mer ta kontakten med henne osv...
Det småroliga är att jag skrev lite i efterhand med mitt ex, och hon skrev bland annat "jag älskar dig och kommer sakna dig, kommer tänka på dig"... Och nu efter att ha snackat med sin morsa så har hon blockat mig på Facebook, Skype, aa, till och med skaffat nytt nummer på mobilen så jag inte ska få tag på henne.... Jag har bett hennes vänner om att fråga henne ifall hon vill snacka med mig om det för att jag ska kunna gå vidare på enklaste sätt, men allt jag har fått till svars är "det kan du glömma" :/

Finns det ngn som har varit med om liknande? Eller som har ngn aning om vad jag kan göra för att få tbx henne? :( för jag saknar henne något enormt!

(inga oseriösa kommentarer tack... Och tack på förhand för hjälpen)
Föregående tråd
Nästa tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..