Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Omöjlig fantasi

Postat av grapetonics den 23 Augusti 2012, 21:28
10 kommentarer · 421 träffar
ad ska jag göra? Jag går och fantiserar om att bli våldtagen men det kommer aldrig att hända förmodligen.

Tilläggas är ju att jag inte vill direkt bli våldtagen av ett gäng negrer, araber osv eller någon annan heller för den delen som är överdrivet ful. Jag vill inte köra rape-play, har provat
det förut men det funkar bara inte för min fantasi eftersom det är så otroligt fånigt att låtsas. Role-play över huvud taget är fånigt. Jag vill ha det seriöst och hårt, inget spel. Därför är det nog svårt att få detta att gå i uppfyllelse över huvud taget. Tyvärr verkar de flesta våldtäktsmän vara fula, obehagliga och har säkert massa sjukdomar, så tänker inte direkt vara ute i parken sent. Några förslag öht?

Edit har lagt upp en massa sexiga foton på mig nu i min judiska folkdräkt och skrivit att jag beger mig ut till parken, wish me luck!!
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..