Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flickvännen har satt mig i skiten, körd?

Postat av Avstängd den 20 Augusti 2012, 01:18
31 kommentarer · 392 träffar
Hejsan alla på fragbite!
Jag vet inte om någon av er har råkat ut för något liknande men jag hoppas att jag kan få någorlunda vettiga svar.

Nu har jag fastnat i skiten här, det hela började med att min flickvän (två månader) ville börja köra utan kondom. (Nej hon tar inte p-piller, har ej p-stav, spiral eller något)
Fick dock höra (av en kompis till bästa polaren av bruden) att hon vill ha barn och har pratat om det i ett år nu sedan hennes förra kille gjorde slut pga. Detta. Vi är båda 23 år, men jag som nyligen blivit arbetslös känner inte att jag vill ha en unge än riktigt.
Så nu är det hon som har placerat mig i köket då jag ändå inte gör något om dagarna. Nu vill hon ju dock äta massa nyttiga grejer (tror att hon tror att det är större chans att bli gravid, men hon skyller på att hon är lite mullig). Så jag får ju stå och laga två helvetes jävla maträtter på sistone.
Då kom jag på värsta idén.. Hon har en vitamindrink hon brukar ta, men jag sade åt henne att min kompis provat X och denne ska vara bättre. Så hon gick med på att prova den i en eller två månader...
Så varje gång när hon kommer hem är maten färdig på bordet... det jag inte har berättat för henne är att jag malt ner p-piller i hennes vitamindrink (hon vet ju förfan ändå inte hur den smakar?:P)

Nu sista två veckorna när jag hängt med henne på stan har hon börjat gå och kolla på bebisgrejer. Då började jag få panik. Så när hon var på jobbet rotade jag i badrumsskåpet.. nej de var inget där.. hennes nattduksbord? JACKPOT!... Fan, hon har massa typ.. graviditetstest osv..

Men jag tröttnade på det här och kände att jag ville berätta sanningen.. Vad fan tror ni händer? Jo helvetet bryter lös hon tar sina grejer och flyger ut genom dörren.. Har inte pratat med henne på en vecka, men har fått hem ett brev om att jag ska komma på förhör.. Idioten har tydligen anmält mig.

Vafan ska jag säga till polisen nu då?

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar