Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Framtiden

Postat av jespersvenno1 den 11 Augusti 2012, 18:42
44 kommentarer · 219 träffar
Hej fragbite!

Jag ska nu börja 8an och har ännu inte bestämt mig vad jag vill bli i framtiden. Jag kollar mycket serier och filmer osv. Jag vill gärna flytta till USA när jag blir äldre, har alltid velat flytta dit, jobba där och sånt.
Jag som alla andra människor har ju självklart drömmar om vad man vill bli senare i livet.

Jag kollar mycket på serier som, CIS, NCIS och sådana serier men även komedi tex har jag sett, The big bang theory, HIMYM, spin city.
Det jag verkligen vill bli är en marin/soldat, skådespelare eller jobbade med djur.

Varför jag vill bli marin/soldat eller jobba för något som NCIS: Jag vill bli en soldat/marin i USA (har inget emot Sverige men jag vill gärna flytta till USA) för att jag tycker det verkar "coolt" o "roligt". Vet inte riktigt hur jag ska förklara varför jag vill det. Jag vill helt enkelt jobba inom militären eller något som NCIS, CIA och sånt för att jag finner det väldigt intressant.

Varför jag vill bli en skådespelare: Samma sak här, tycker det verkar intressant, kul och för att jag gillar filmer och sådant väldigt mycket.

Jag skulle också gärna vilja jobba med djur, i med att jag älskar djur. När jag säger att jag vill jobba med djur menar jag inte på någon veterinärcenter (vet inte vad det kallas) eller liknande utan jag menar kanske, flytta till Afrika, Sydamerika eller något sådant. Förresten, hur är det med utbildning och sådant om man vill jobba med djur tex. i Afrika eller Sydamerika?

Jag skulle vilja ha lite åsikter om detta, allt jag skrev. Jag vet att jag inte förklarade väldigt bra men jag tror nog ni förstår iaf.

Tack på förhand :)

Vad vill du helst bo?

86 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

44 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 44 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..