Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad är det för signaler? brud

Postat av Låst Konto 123 543 den 10 Augusti 2012, 20:27
25 kommentarer · 333 träffar
Vart tillsammans typ 4 månader och började bråka, mest om att hon hela tiden ska köra den där "måste gå nu ska träffa min tjejkompis" och hennes tjejkompis e med hennes ex sist hon sa det. Blev sur och sa att hon kunde gå, då skulle hon tydligen inte gå så jag satte mig vid datorn och ignorerade hon ett tag.. sen gick hon o tog på sig kläderna så jag jag och öppnade dörren, sket i att hon försökte krama mig och stog och grät o stängde igen dörrfan på henne

Sen dess har det varit slut.. fånigt va? helt jävla otroligt men iallafall

har pratat som fan med hon och försökt snacka ut om "problemet" och lösa det, eftersom hon älskade mig o massa. Tjejer kör ju ofta på det där att man bara hade dom att knulla med också bara för man råkade ha sex i förhållandet..

hon: sorry mannen

vad är det för jävla idiot svar på om vi kan försöka igen? borde ju banka in pannbenet på idiot bruden, och hon har jag varit tillsammans med och haft roliga tider med.. jesus

bråkar ni i era förhållanden

54 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..