Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Distansförhållande, funkar det?

Postat av jbb den 10 Augusti 2012, 19:27
48 kommentarer · 4 656 träffar
Hej! Har ett stort jävla problem, har under sommaren träffat en tjej, som jag gått och blivit tokkär i. Vi har träffats hela sommaren och det har verkligen känts bra. Vi båda bor i storstockholm men nu ska hon flytta till västerås... enligt eniro tar det drygt 2 timmar med bil, ca 16mil... vill inte veta hur lång tid med buss+tåg...
Hjärtat säger att det skulle funka för jag verkligen gillar henne, medans hjärnan säger att jag borde försöka glömma henne och gå vidare då det inte kommer funka rent praktiskt.

Vi är alltså inte tillsamans, utan bara "på g" men våran personkemi är verkligen 100% och jag kan se henne som en blivande flickvän. Hon känner väl ungefär likadant, vi har dock inte snackat om hur vi ska göra än... det kom som en chock för henne, hennes farsa har troligtvis mörkat flytten för henne...

såå fragbite, vad har ni för erfarenheter av distansförhållanden?

Finns det några fördelar? Och vilka är nackdelarna?

Skulle vara oerhört tacksam för svar!

Distansförhållande, kommer det funka?

154 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 48 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..