1
Bygga upp socialliv from scratch?
Postat av RunkeballN den 8 Augusti 2012, 01:32
26 kommentarer · 391 träffar
Tja, jag har aldrig varit så värst social. Har dock haft 2 kompisar jag gillar. En (min bästa kompis) har börjat va med några andra snubbar och blivit kaxig som inåt helvete och är allmänt dryg nu. Då började jag vara med en gammal tjejkompis som jag varit med jättemycket sen dess. Tycker om henne jävligt mycket o vi har alltid jättekul tsm. Nu har dock även hon börjat dissa mig för massa andra människor och nu har jag inga kompisar kvar.
Har haft ensamhetsångest ett bra tag nu o har svårt att göra något annat än att sitta vid datorn.. Kommer aldrig ut och efterssom jag inte kommer ut träffar jag ju heller inga nya människor. Dock om man går på uteställen o sånt själv så känns det inte som jag kommer klara av att prata med någon då jag är lite smått blyg.
Skulle alltså behöva lite tips på hur jag ska få tillbaks ett socialliv.
Jag är 16 år och tränar regelbundet btw.
Gråtrunkat gör jag regelbundet så det är inget ni behöver tipsa om :)
Har haft ensamhetsångest ett bra tag nu o har svårt att göra något annat än att sitta vid datorn.. Kommer aldrig ut och efterssom jag inte kommer ut träffar jag ju heller inga nya människor. Dock om man går på uteställen o sånt själv så känns det inte som jag kommer klara av att prata med någon då jag är lite smått blyg.
Skulle alltså behöva lite tips på hur jag ska få tillbaks ett socialliv.
Jag är 16 år och tränar regelbundet btw.
Gråtrunkat gör jag regelbundet så det är inget ni behöver tipsa om :)