Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Milf på sommarjobb! sjukaste

Postat av Awezoom den 7 Augusti 2012, 13:05
70 kommentarer · 1 478 träffar
Hej bröder och systrar, pågar och töser!

Ni pajaser som tror detta är myt!, lämna genast denna tråden för jag vill inte ha er här.

-------------

Kan börja med att just nu har lunch, därför vill jag dela med mig om en väldigt skum/sjuk grej som hände idag, innan lunch.

Började sommarjobba igår, ska sommarjobba nu i 2 veckor framöver. (10 arbetsdagar. mån-fre)

Jobbar på driftservice på kommunen, dvs klippa gräs osv.
Igår klippte jag gräs hela dagen, var väldigt tråkigt men vafan.. fett värt att få lite cash sen!

Inget speciellt hände igår, slutade lite innan fyra.

Men idag, steg på lite över 7 imorse, drack kaffe och snackade med folket som arbetar där.

Halv åtta drar vi ut, jag klipper en stor gräsplätt. Sen var det dags för frukost (frukost har vi mellan 9 till halv 10).

Slängde i mig två mackor och drack en pucko. Skulle sedan gå på toaletten för att lätta lite på trycket.

Och i korridoren, precis utanför toaletten står världens milf, en 35-åring,(?) fett nice och bra hy!
Hon står där med sin sån städvagn, dvs att hon är städare här där jag jobbar.

När jag kom fram till toalettdörren så säger jag "ursäkta" och hon säger lite tyst "oj förlåt unge man" och flyttar sig själv och städvagnen.
Jag drar in på toan, pissar, tvättar händerna osv..
Kliver ut från toaletten, ser henne stå böjd och torkar skåpenn som står utanför.
Tro det eller ej men satan vilken fin röv milfen hade! och inte nog med det, hon hade string på sig. (ni vet sånna som sitter ovanför byxkanten?)

När hon hör mig stänga toalettdörren, vänder hon sig och säger "ursäkta mig men skulle du kunna råcka mig ****flaskan" och så pekade hon på någon sprayflaska som stod i städvagnen..

Räckte henne den, hon sa "tack sötnos" och så blinkar hon med ena ögat hon till mig..
Blev helt paff och bara "ah ehh.. ah ingen fara"

Gick sedan ut och fortsatte med gräsklippningen.

Asså va fasen är det frågan om..?
Flörtade hon med mig?
Hur hade du reagerat om du var i min situation?

Hjälp!!

Nu ska jag dra tillbaka till jobbet, min lunch är strax över.

70 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 70 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..