Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ex vill träffas igen

Postat av m0shi den 7 Augusti 2012, 02:01
43 kommentarer · 4 468 träffar
Har hamnat i en jääkla situation och jag vet inte hur jag ska göra.

Kort bakgrund: Jag och mitt ex var tillsammans i 15 månader, han (jaa jag är brud) gjorde slut förra vintern och mina känslor har inte helt försvunnit. Har smsat/snackat lite via PM på fb men inte alls mycket och inte om nått speciellt heller.

Så nu för någon dag sen smsade han och ville att vi skulle ses i veckan för han saknar mig. Jag saknar ju självklart honom också men vet inte alls vad jag ska göra. Jag kan inte bara va kompis med honom och det vet han. Skulle det vara så att han vill testa igen så hade det å ena sidan varit något jag väntat på enda sen vi gjorde slut, men å andra sidan vet jag inte om jag vågar/orkar riskera att det kanske inte funkar. Men det lär jag ju aldrig få reda på om jag inte testar.. Men JA, ni hajjar vilken sits jag sitter i?

Har ni några bra råd på vad jag ska göra eller hur jag ska tänka eller vad som..
Om det är relevant så är jag 19 och han 21.

/m0shi
Föregående tråd
Nästa tråd

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 43 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..