Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tjejkompis legat med 70 pers

Postat av rolexz den 29 Juli 2012, 21:26
87 kommentarer · 4 584 träffar
Som topic, träffade idag en av mina bättre tjejkompisar, vi var riktigt tajta förut. Hon är en sjukt rolig och gullig tjej född 94a. Brutalt snygg också. Hon kan är verkligen rolig och får mig alltid att skratta och må bättre. Men hon får mig också att vilja gråta, vi var hemma hos mig och glodde film, sen snacka vi lite och gled in på sex, då berättade hon att hon var uppe på 70 pers som hon legat med... hon berättade det för att hon skämdes för det, men framförallt skäms hennes familj över henne. Hennes farsa är nämligen grundare till ett stort svenskt, numera internationellt företag. Hon har själv lägenhet på Östermalm, dom är jävligt täta med andra ord.

Inte nog med hon legat med så många, majoriteten av grabbarna är babbar och riktiga brats.

Jag frågade henne VARFÖR, men hon kom inte på något bra svar till hur det kommer sig att hennes lista är så lång.

Vad får en tjej från en fin familj att vilja ligga med så många, däribland massa blattar?

(Hon var btw den som tog min oskuld.. för 6 år sedan, jag var inte hennes första..)

Ligga med många

292 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

87 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 87 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..