1
"polarn" satte mitt haff, straffa honom?
Postat av rolexz den 28 Juli 2012, 00:11
102 kommentarer · 628 träffar
Var på krogen igår, äntligen semester, precis fått lön. Livet lekte. En brud som jag velat dunka i flera månader, som precis blev singel efter 3 års förhållande var där. Vi mingla lite, börja dansa, söp som fan. Jag bjussa henne på shots. Hon var min helt enkelt. Hon är en 9a, nästintill perfekt. Ingen tjej man knullar stenhårt, henne älskar man med. Klockan börjar närma sig 3 och placet stänger, jag ska precis fixa taxi. Jag går ut och ringer, ber polarN "vakta" henne så ingen annan snubbe ens kollar på henne. När jag kommer tebax får jag höra att min "polare" tryckt henne på toan...
Jag får flipp och flyger på honom när han är "klar men vakten ingrep direkt så hann bara få in ett slag.
Nu låter hon som nått random luder som knullar med vem som helst, men så är icke fallet. Är 99% säker på att hon nu varit med 3 killar under sina 18år i livet. Hon är en riktigt rolig och fin tjej.
Min fråga är iallafall, hur jag ska straffa polarN? Eller ska jag skona honom?
Jag får flipp och flyger på honom när han är "klar men vakten ingrep direkt så hann bara få in ett slag.
Nu låter hon som nått random luder som knullar med vem som helst, men så är icke fallet. Är 99% säker på att hon nu varit med 3 killar under sina 18år i livet. Hon är en riktigt rolig och fin tjej.
Min fråga är iallafall, hur jag ska straffa polarN? Eller ska jag skona honom?
Skona eller Straffa?
513 personer har röstat