Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Konstigt beteende av tjej efter sex.

Postat av iamabbe den 25 Juli 2012, 15:04
14 kommentarer · 1 676 träffar
Blev uppraggad av en tjej på jobbet, efter många om och men som jag inte orkar dra här så ligger vi en gång iaf, det är sådär om jag ska vara ärlig, lite för full och koksballe så det vill sig inte rikigt en andra gång som inte brukar vara några problem. Iaf, vi whatsappar nästan dagligen om småsaker och drygar oss mot varandra typ... och jag tror ju självklart att jag skaffat mig en KK, vilket jag har för mig att hon har sagt, att hon vill det, men det kanske är jag som är så jävla kåt och bara hör det jag vill höra.

En vecka senare eller något så är jag, hon och hennes tjejkompis ute på krogen och svinar. Vi bestämmer, eller hon bestämmer att vi ska ha en trekant, aja whatever, en kul grej iaf. så sagt och gjort, det har vi hemma hos mig samma kväll. Efter det så har vi hängt och pratat och sånt, men hon vill inte ligga mer...Hon vill inte ens hångla när vi är ute...själv säger hon att det bara blir komplicerat med KKs och hon har inte det. Men jag har för mig att hon har sagt det...Är det jag som är konstig och förväntar mig att vi ska fortsätta ligga efter en trekant, hon tycker att jag är lite skum som tycker det...Eller tycker ni hon är konstig?

Eller så var jag så dålig båda gångerna att hon inte vill ligga mer kanske...
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..