Beslagtog flickvännens dildo
Tja ROCKETBOJ här..
Mm detta hände tidigare i veckan då jag o tjejen hade myskväll. På väg till henne lootade jag tacos supplies på city gross samt tog en sväng förbi bolaget för rosé och gin. Väl hemma hos henne fixade jag tacomiddag och dukade upp allt i väntan på hennes entré, allt enligt plan. Hon kom hem från jobbet vid 19, vi samtalade om det ena och andra, sedan åt vi och tog några glas vin.
Filmen för kvällen blev 21 gram. En film som jag redan hade sett och ansåg vara briljant. Dock kanske inget man ska se på en myskväll i onyktert tillstånd. Hursomhelst blev hon inte imponerad av filmen så hon gick för att ta en dusch och fixa till sig. Hon lät mig förstå att hon var kåt, bara av blicken. Så jag tänkte det får bli en snabbis. Klockan var redan mycket och jag var tvungen att gå upp tidigt följande dag.
Jag kikade efter kondomer i nattbordets översta låda då såna funnits där tidigare, men ingen lycka. Svepte även igenom byrån lite i panik, men hittade inget annat än kläder. Rotade lite i fjärde lådan och hittar minsann en rosa dildo. Blev nyfiken o tryckte igång den så den började vibrera för min beskådning. Då kommer tjejen ut ur duschen iklädd endast en handduk och stirrar på mig. "Vafan göru?" - Utbrister hon. Jag står där med den rosa dildon i handen och beskådar vibrationerna. (Bara nu kom jag liksom tillbaka till verkligheten).
"Du ska fan inte hålla på o rota bland min grejor, ge fan i det här". Då började vi tjafsa som vi gör ibland, till slut vet vi knappt vad vi tjafsar om då vi båda är onyktra och jag röt till med: ".. du äger ju för fan en dildo?! räcker jag inte till eller?!" Hon svarade något helt onödigt och då bestämde jag mig för att dra. Drog på mig kavajen, ringde sthlm taxi och där stod jag ute i regnet väntandes med rosa dildon i fickan som stack ut.
Ingen lyckad kväll. Men nu vill jag veta kära vänner, agerade jag rätt? Vad ska jag göra av dildon? Antar att tjejen vill ha tillbaks sin leksak.
Aja ville bara skriva av mig, pözz.
//ROCKETBOJ
0/10
myt dock, alla vet att flickvänner går på p-piller 24/7.
Tja ROCKETBOJ här..
http://rocketboy.blogg.se/imag es/2012/dscf9677_188344340.jpg
hahahahahaa
En annan söt bild
y u look like a girl?
Skrivet med min Android-mobil
För övrigt är det ingen myt, håll er till tråden.
och som #17 säger.
de flesta brudar har minst en vibrator för att stimluera klitoris med, och många har även dildos, det hade förmodligen du också haft om du var brud.
inget konstigt alls, alla har rätt till ett privatliv. att hon äger sexleksaker måste alltså inte betyda att hon inte är nöjd med sitt sexliv, även om så är fallet - med tanke på ditt utseende.
Skrivet med min iPhone
Du är bara för mycket haha.
Also vadå, tycker du att hon aldrig ska pilla på sig själv utan dig med eller?
Du agerade fel imo.
Skrivet med min iPhone
tråkigt att du ens försöker att vara rolig, failmannen fail.. fail fail fail!
Byt nick och kamma dig och försök igen
haha fyfan va ful ahha