Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Brud hjälp!!

Postat av Jankulovski den 6 Juli 2012, 23:23
23 kommentarer · 365 träffar
tjena var ett tag sen jag hängde här men nu i problematiska tider vänder jag mig till er för hjälp.
Jag jobbar som städare (jag vet att de är lame men det är bara tills vidare). Förra veckan så fick vi en ny anställd som heter sara och jag och hon har konstant varit med varandra. Hon är extremt söt och har en awesome personlighet, alltid glad och får mig att le hela tiden. Det känns verkligen som hon tycker om mig lika mycket som jag tycker om henne eftersom vi kan spendera hela lunchen åt att bara sitta tillsammans och småprata eller lösa sudoku. Jag fick reda på att hon bara temporärt jobbar på mitt jobb och kommer sluta på torsdag nästa vecka. Så här till frågan hur ska jag gå till väga för att ta steget till nästa nivå?, hon har lovat att hänga med mig och träna styrketräning på måndag och jag tänkte att jag måste ta tillfälle i akt där eftersom jag har mitt personliga gym utan folk osv.. Det är helg nu och jag inte göra någonting eftersom jag bara tänker på hon hela tiden. Snälla hjälp mig med lite shyssta tips and tricks. Detta låter sjukt bögigt nu efter att ha läst igenom de men väldigt skönt att få skriva av sig, vill verkligen inte förlora den här chansen.
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..