Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Idioter som gifter sig

Postat av Unknown GameR^ den 30 Juni 2012, 11:16
82 kommentarer · 710 träffar
God dag kära Fragbite!

Giftermål är ett fenomen som alltid har fascinerat mig, visst för 100 år sedan var det väl inte så märkvärdigt men på 2000 talet bland okristna unga människor. Hur tänker ni?
Ni måste ha någon slags bekräftelse på eran kärlek som dessutom kostar pengar? Är ni oförmögna att älska varandra tills döden skiljer er åt om gud inte är närvarande?

Just i detta nu så vet jag om 3 olika par som snart ska gifta sig, i åldrarna 22-23. En gammal klasskompis gifte sig som 19åring.

Jag är ganska säker på att det finns folk på detta forum som har gjort likadant eftersom detta verkar vara jävligt vanligt nu för tiden.
Hur kan man vara så jävla dum i huvudet så man gifter sig och samtidigt inte ens är en troende kristen???? fattar ni hur efterblivet det är?? Varför måste ni ha eran kärlek på ett papper? Jag blir så förbannad på att folk är så helvetes tröga och bara gör någon utan att använda sitt logiska tänkande.

vill du gifta dig?

127 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

82 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 82 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..