1
hjälp fort vet inte vad jag ska göra
Postat av fragbitegavmej30slak den 27 Juni 2012, 02:12
21 kommentarer · 218 träffar
TJENA Behöver hjäp fort som fan eller rättare sagt tips!
Jag och mina 2 kompisar låt oss kalla dom för forre och den andra för och den andra för Emila.
Allt hände för 5dagar sen !
jag var på fest och såg emila där (en tjej jag brukar spela wow med raida osv ) Iallfall vi gick fram till varandra och
små pratade lite helt plötsligt kysser hon mej och mer behöver jag väll inte förklara! dagen efter vaknade jag upp i samma säng som emila..
efter jag vaknat ringde forre och sa de var fest på riksbyggen
och bad mej komma och att han behövde 500kr för fixa alkhol osv åt oss och bad mej träffa han vid Ica .
For till ica mötte upp med forre och tog en cigg pratade en stund gav han 500kr och vi skulle ses sen hos han innan vi skulle dra till festen på riksbyggen.
iallfall senare drog vi på festen och jag hade slut cigg,
Så jag frågade forre om jag kunde få en cigg ?
Forre;har inga !
jag:Sluta BÖGA dej!
forre:men jag har slut!
jag såg att forrs hade en hemrullad cigg vid örat
Jag:DU har fan en cigg på örat ge mej den innan jag fakkar uer!
Forre:gav mej ciggen med ett jävla flin på läpparna!
jag undrade va fan de var han flinade åt mej ... jag tog ciggen tände den å Märker dirrekt varför jäveln flinade ..
märkte att jag blev helt bäng i huvvet allt blev snurrigt..
SKREK åt forre vad harru lurat i mej nu din idiot?
forre flinade och sa chilla du kommer ha skit kul nu,berättar sen vad de är du rökt !
iallfall som sagt accepterade jag svaret jag fick och vi for på festen var massa minderåriga på festen "inklusive mej å forre"
Allt rullade på vi hade kul som fan började strula med en brud påväg mot säng kammaren så stormar polisen in.....
allt blev kaoz grannarna hade tydligen ringt på polisen
orkar inte skriva mer men för förklara snabbt!
Jag var påverkad och blev tagen av polisen å var tvungen åka polisbil hem.. Skit kul när päronen fick se mej komma stinkades sprit osv ...
iallafall ska ta piss om 2dagar och har suttit nu å ätit apelsiner å Vitamin tableter som fan för att inte pissa possitivt för jag har hört att de ska funka !
SÅ vad fan ska jag göra forsätta äta apelsiner eller bara ge upp?!
Jag och mina 2 kompisar låt oss kalla dom för forre och den andra för och den andra för Emila.
Allt hände för 5dagar sen !
jag var på fest och såg emila där (en tjej jag brukar spela wow med raida osv ) Iallfall vi gick fram till varandra och
små pratade lite helt plötsligt kysser hon mej och mer behöver jag väll inte förklara! dagen efter vaknade jag upp i samma säng som emila..
efter jag vaknat ringde forre och sa de var fest på riksbyggen
och bad mej komma och att han behövde 500kr för fixa alkhol osv åt oss och bad mej träffa han vid Ica .
For till ica mötte upp med forre och tog en cigg pratade en stund gav han 500kr och vi skulle ses sen hos han innan vi skulle dra till festen på riksbyggen.
iallfall senare drog vi på festen och jag hade slut cigg,
Så jag frågade forre om jag kunde få en cigg ?
Forre;har inga !
jag:Sluta BÖGA dej!
forre:men jag har slut!
jag såg att forrs hade en hemrullad cigg vid örat
Jag:DU har fan en cigg på örat ge mej den innan jag fakkar uer!
Forre:gav mej ciggen med ett jävla flin på läpparna!
jag undrade va fan de var han flinade åt mej ... jag tog ciggen tände den å Märker dirrekt varför jäveln flinade ..
märkte att jag blev helt bäng i huvvet allt blev snurrigt..
SKREK åt forre vad harru lurat i mej nu din idiot?
forre flinade och sa chilla du kommer ha skit kul nu,berättar sen vad de är du rökt !
iallfall som sagt accepterade jag svaret jag fick och vi for på festen var massa minderåriga på festen "inklusive mej å forre"
Allt rullade på vi hade kul som fan började strula med en brud påväg mot säng kammaren så stormar polisen in.....
allt blev kaoz grannarna hade tydligen ringt på polisen
orkar inte skriva mer men för förklara snabbt!
Jag var påverkad och blev tagen av polisen å var tvungen åka polisbil hem.. Skit kul när päronen fick se mej komma stinkades sprit osv ...
iallafall ska ta piss om 2dagar och har suttit nu å ätit apelsiner å Vitamin tableter som fan för att inte pissa possitivt för jag har hört att de ska funka !
SÅ vad fan ska jag göra forsätta äta apelsiner eller bara ge upp?!