Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med en tjej

Postat av discojanne den 25 Juni 2012, 01:40
10 kommentarer · 275 träffar
Tjena, 2 veckor innan skolavslutningen träffade jag på en tjej.. Vi träffades nästan varje dag den första veckan(fick en puss första gången vi träffades, bara hon och jag). Veckan efter det så sov hon hos mig två nätter vi låg och kollade på film och hångla en massa, jag fick massa känslor för henne och det kändes som hon fick det för mig också för att det var alltid hon som ville träffas, det var hon som frågade om hon fick sova hos mig. Efter helgen på vecka2 som vi hade hållit på så skrev hon att hon inte kunde gå vidare med mig och en massa. Jag vart såklart jätte ledsen. Vi träffades sedan och prata om det och då sa hon att hon vill lära känna mig bättre men kanske inte ett förhållande med mig. Jag förstod direkt att vi inte skulle höras av så mycket efter det och så vart det.

Nu har det gått ca 2 veckor sen vi slutade att ses och smsa, jag saknar henne jätte mycket och jag vill inte bara vara hennes kompis. Har någon av er vart med i liknade situation?

Jag har börjat gå vidare men hon finns fortfarande kvar. Det är nämligen första gången jag har fått riktiga känslor för en tjej.
Föregående tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar