1
lärare, vilka missfoster
Postat av kollaenuggla55 den 23 Juni 2012, 20:25
49 kommentarer · 271 träffar
Tjenna!
Tänkte dra igång en tråd om lärare, bra/dåliga o.s.v.
Hela fall, varför jag har skapat denna tråd är för att mina lärare är helt efterblivna, jag har nu gått första året på gymnasiet, ny klass, nya polare, ja hela fall, det är ett ständigt tjat om att man snackar, håller på med mobil osv osv. Har själv blivit upp kallad till rektorn ett fler tal gånger för att man har snackat och käftat emot lite. De lärarna som jobbar på min skola hela fall är såna jävla mesar, vågar inte snacka om man käftar emot, börjar grina om man säger att dem är nåt osv osv.
Jag är 17 år, har väl ett snitt betyg på C (VG), går första ring på gymnasium.
; vad tycker du om dina lärare?
*och det är inte bara jag som tycker så här i klassen
Tänkte dra igång en tråd om lärare, bra/dåliga o.s.v.
Hela fall, varför jag har skapat denna tråd är för att mina lärare är helt efterblivna, jag har nu gått första året på gymnasiet, ny klass, nya polare, ja hela fall, det är ett ständigt tjat om att man snackar, håller på med mobil osv osv. Har själv blivit upp kallad till rektorn ett fler tal gånger för att man har snackat och käftat emot lite. De lärarna som jobbar på min skola hela fall är såna jävla mesar, vågar inte snacka om man käftar emot, börjar grina om man säger att dem är nåt osv osv.
Jag är 17 år, har väl ett snitt betyg på C (VG), går första ring på gymnasium.
; vad tycker du om dina lärare?
*och det är inte bara jag som tycker så här i klassen