Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

fråga chans på tjej xD

Postat av STRAAAAAAANDDDD den 21 Juni 2012, 22:56
38 kommentarer · 463 träffar
Jag är kär i en tjej och vet inte om hon gillar mig. Jag skickade ett sms till henne och då svarade hon "vem?" så jag sket i det. Provade idag att ringa till henne för att fråga chans och då svarade hennes mamma och jag sa att hon skulle hälsa från mig.

Jag har också ringt med dolt nummer osv, sen har jag skickat mail till henne från två addresser att jag vill bli tsm med henne, sen har jag skickat några brev med posten om hon vill bli ihop, sen har jag skrivit henne på facebook och då gick hon offline, sen har jag skrivit till henne på msn och då blocka hon mig, sen har jag smsat från min andra mobil och då anmälde hon mig, sen har jag plingat på och då sa hennes mamma att hon var sjuk

Funderar på om jag ska vänta utanför hennes hus tills hon kommer ut. Tror ni hon gillar mig?
Föregående tråd
Nästa tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..