Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tjej utlandet

Postat av löönarn den 17 Juni 2012, 13:44
33 kommentarer · 249 träffar
Tjena nu är det så här att jag har träffat en tjej, en tjej jag drömmer om att få träffa. Jag skulle behöva lite tycke och tips om hur jag ska göra för att få fara dit, nämligen så att mina föräldrar insisterar ganska hårt. Hur ska jag förklara på ett sätt så att dom förstår hur jag känner för henne.

Jag är 18 år snart till att bli 19 så att jag borde i princip bara kunna fara. Men vill ju inte såra mina föräldrar.

Vi har pratat i snart ett år, om himmel och jord. Bytt ut bilder med varann från vår vardag, hus, mina kompisar och på min familj. Hon känner mig och jag känner hon hur bra som helst känns det som. Kanske det är fel att säga så när vi aldrig har träffats? Vi skypar i princip varje dag (webcam). Vi smsar med olika appar.

Är det någon som kanske förstår hur vi känner och tycker att vi borde få träffa varandra? Vore bra och få veta vad ni tycker genom bara det här, kan ju berätta så mycket mera än detta. Så hur ska jag göra för att få fara dit? Hon kommer btw hit till mig efter hon gått skola klart. Och hon är från Brasilien om någon ville veta.

Wall of text jag vet. Bjuder på stavfel. Tack för mig.

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..