Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem

Postat av Foreknown- den 7 Juni 2012, 21:16
17 kommentarer · 367 träffar
Hej!

Jag och min flickvän har vart tillsammans i nästan två års tid nu. Efter ett år tillsammans så bestämde vi oss för att flytta ihop, jag är 22 och hon 20. Men efter 1 år så började krånglet, trasslet och allt blev bara inte bra. Så nu för ca 1 månad sen så har hon flyttat ifrån vår lägenhet och skaffat en egen, vi är dock fortfarande tillsammans men jag vet inte riktigt hur det kommer att bli.

Då jag älskar henne mest utav allt så vill jag självklart att det ska fortsätta att hålla, då jag är orolig över att det kommer att ta slut. Så jag har funderat på att fixa förlovningsringar och fråga henne om hon vill förlova sig med mig (jag har aldrig direkt vart ett fan av förlovning då jag egentligen tycker det är ett ganska så töntigt sätt att säga att man "älskar" någon, då det har förlorat sin mening i dagens svenska samhälle pga fjortisar och dylikt)

Nu till min fråga; Tycker ni jag ska göra det? För i såna fall så vill jag gärna köpa ringarna först innan jag frågar så att jag har ringen med mig när jag frågar. Och om det nu skulle skita sig, kan man då lämna tillbaka ringarna och få pengarna tillbaks?
Eller hur tycker ni att jag ska lösa mitt problem?

Mvh.

Förlovade?

15 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar