Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjej problems

Postat av Sverige! den 7 Juni 2012, 16:12
16 kommentarer · 241 träffar
Tjena Fb, Är i behov av hjälp. Det finns en tjej på min skola som jag gillar väldigt mycket. Jag har tyckt att hon varit snygg sen 7an går i 9an nu. Hon verkar trevlig och varje gång hon närmar sig i koredoren blir jag typ nervös och vet inte hur jag ska bete mig. Jag skulle lätt kunna tänka mig att bli tsm med henne. Har velat det sen långt tillbaks. Men jag har aldrig liksom fått någon kontakt med henne bara ögonkontakt typ varje gång vi ser varandra i koredoren. Jag vill typ börja prata med henne. Tror hon gillar mig med, Men vet inte hur jag ska bära mig åt för att göra det där jobbiga svåra första steget. Hon går ju jämt med sina kompisar och vågar inte gå fram t henne och säga hej engång... Ser det som ett stort problem. Och snart är det skolavslutning och det måste hända något innan det. För jag gillar henne så sjuukt mycket. Är tacksam om jag kan få tips på hur jag ska göra ? :))
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..