Tjena biters..
Har ett litet problem och skulle gärna få lite råd från er!
Det är såhär att jag o min flickvän har varit ett par i snart 3 månader. Hon är verkligen inte som någon annan tjej, jag har aldrig varit så kär som jag är i henne.
Men iallafall, igår så snackade vi ett tag över facebook. Hon skulle sedan gå o lägga sig, skrev som hon brukar göra osv. Jag skriver tillbaka o säger att jag ringer henne imorgon när jag vaknar.
Jag vaknar vid ca 11 och smsar henne om hon är vaken, får ett enkelt svar "Ja". Frågar sedan hur hon mår, hon har varit sjuk dom senaste dagarna. Då får jag svaret "Kan inte snacka skriver sen".
Hon har inte svarat mig på hela dagen, så jag gav hennes nummer till en polare som smsade henne. Då svarade hon direkt, han satt o skojade lite att han sett henne i stan osv.
Nästan direkt efter dom slutade smsa, då smsar jag henne. Men nej får inget svar. Det är inte fel på min mobil, jag smsade min polare och han fick mina meddelande..
Så frågan är vad jag ska göra? Aldrig haft såhär starka känslor för en tjej förut..
IF YOU KNOW WHAT I MEAN!
Var det något du sa till henne igår? Kolla chatthistoriken och kolla om det finns något som hon kan ha blivit besviken, arg ledsen av. Hon kanske ligger och väntar på bekräftelse att du bryr dig, gå hem till henne!
Ibland önskar man ju att man föddes känslolös :)
Fick svar på sms nu varför inte hon inte hade svarat mig "Det kostar ju mer.."
Bitchen slösar hellre pengar på nån "random" som smsar henne. Då förstår jag.
Hur gammal är hon, respektive du?
Prata med henne, är inte enklare än så.
Skrivet med min iPhone
#26 Vadå löst sig, vart du en bitch och pussade hennes fötter? Berätta förfan
Sen frågade jag "Varför svarar du nån random person men inte mig?..". Då svarade hon "Skrev ju från Hannas mobil:P". (hittade bara på ett namn)
Så det har nog inte löst sig!
Började lite fundersamt varför hon inte svarade på sms och så.. gick sen över till svartsjuka och det förstörde vårat förhållande. Ring henne ifall hon inte svarar på sms:en istället för att gå runt och undra, fråga henne rakt ut.. Det brukar finnas en god anledning! GL m8 ;)
/Panda2k
+ att det rimmar
Antagligen känner hon inte likadant längre, eller helt enkelt blivit kär i någon annan och vill bli av med dig.
Bästa tipset är att umgås så mycket vänner du kan, vill du ha fitta så går du på någon fest eller liknande och försöker få där!
Tro mig, förhållandesaken är verkligen inget att ha (ännu)..
.__________.
Btw hon kom på mig, hon frågade va min polare hete i efternman och frågade var han bodde. så sa jag de, och då sa hon "HAHAHAHA DET ÄR JU HAN SOM SMSADE", sen var de inget mer me de xD
hahahhahaha jag fan avlider
.___________.
Skrivet med min Android-mobil
Skrivet med min iPhone
Hon kanske grät för hon kände sig taskig för att ha legat med någon annan..
Hände mig en gång, så var på den säkra sidan och fråga ut henne!
om 1 månad kommer hon vilja bli det igen dock :)