Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förstår inte..

Postat av dnb-- den 6 Juni 2012, 18:20
67 kommentarer · 246 träffar
Tjena biters..

Har ett litet problem och skulle gärna få lite råd från er!
Det är såhär att jag o min flickvän har varit ett par i snart 3 månader. Hon är verkligen inte som någon annan tjej, jag har aldrig varit så kär som jag är i henne.
Men iallafall, igår så snackade vi ett tag över facebook. Hon skulle sedan gå o lägga sig, skrev som hon brukar göra osv. Jag skriver tillbaka o säger att jag ringer henne imorgon när jag vaknar.

Jag vaknar vid ca 11 och smsar henne om hon är vaken, får ett enkelt svar "Ja". Frågar sedan hur hon mår, hon har varit sjuk dom senaste dagarna. Då får jag svaret "Kan inte snacka skriver sen".
Hon har inte svarat mig på hela dagen, så jag gav hennes nummer till en polare som smsade henne. Då svarade hon direkt, han satt o skojade lite att han sett henne i stan osv.

Nästan direkt efter dom slutade smsa, då smsar jag henne. Men nej får inget svar. Det är inte fel på min mobil, jag smsade min polare och han fick mina meddelande..

Så frågan är vad jag ska göra? Aldrig haft såhär starka känslor för en tjej förut..
Föregående tråd
Nästa tråd

67 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar