Påväg att förlora min älskling, hjälp!
Det är en lång text och läs gärna igenom hela om
du hade tänkt kommentera och ge din bild av det hela.
Jag blev tillsammans med den här tjejen i slutet på Januari det här året och har varit tillsammans tills idag, då vi nu har lite tid ifrån varandra då hon tycker att hon känner sig för "trängd".
Dvs att hon är med mig så mycket och vi har även bråkat rätt mycket på sista tiden.
Hon behöver tid för sig själv och jag vet då jag är i princip den enda som umgåtts med henne
sen vi blev tillsammans att hon inte har någon annan som står henne så nära som jag (förutom
hennes familj då). Hon har heller inte någon annan kille hon är direkt intresserad av nu heller
och innan vi skiljdes åt idag så pussades vi och kramades riktigt kärleksfullt och hon står och gråter
och säger att hon verkligen älskar mig och tycker om mig skitmycket men att vi behöver ta
en paus.
Hon har gått om 2 år i skolan då hon har mycket att tänka på (hon hjälper även till väldigt
mycket hemma då hennes föräldrar har egen gård med djur osv) och är där flera timmar varje dag.
Vi har umgåtts väldigt mycket under dessa 5 månader och vi har ett otroligt nära förhållande
till varandra och precis som jag skrev så är jag i princip den enda hon har som står henne
riktigt nära förutom hennes familj, även tjejkompisar har hon inga som hon umgås
med direkt på fritiden utan då mest bara i skolan.
Jag vet själv att jag har varit dryg på sista tiden och varför vet jag egentligen inte,
men jag har även ställt upp otroligt mycket för henne och lagt ner väldigt mycket
pengar på att bjuda henne på mat och bio och en massa andra saker på den senaste tiden.
Hon åker dessutom rätt så långt (1 och en halv timme restid med buss och tåg)
till mig och under vårat förhållande har jag varit hemma hos henne endast 3 gånger
medans hon alltid har åkt hit. Senast hon sov hos mig var igår då hon
först var tvungen att hjälpa till hemma och sen åkte hit sent på kvällen
bara för att sova över här med mig, och jag verkligen ser på henne hur mycket
hon faktiskt älskar mig.
Det är alltså hennes föräldrar som då inte heller direkt gillar att hon är iväg så mycket för att hon ska hjälpa till hemma på gården som nu fått henne att tro att en paus mellan henne och mig är
det bästa pga att hon mår så dåligt över allting och hon är så stressad över skolan och allting
annat o att hon inte ens haft så mkt tid att umgås med sin familj och andra på det sättet.
Jag vill nu göra precis allt jag kan för att verkligen få tillbaks den här tjejen (som nu hänger väldigt löst) och behöver alla möjliga tips för detta, enda tipset jag fått av min i princip bästa killkompis
är att jag absolut inte ska vara på henne och messa och ringa nu utan inte skriva eller säga
någonting till henne, för att hon sedan ska höra av sig.
Jag gör verkligen ALLT för den här tjejen och jag har även ställt upp för henne otroligt
mycket, även när hon hamnade på sjukhus pga en allvarlig sjukdom som hon faktiskt
kunde ha dött av, då fanns jag där på sjukhuset och stannade hemma från jobbet för att
vara där och umgås och finnas där för henne, och allt detta ganska många nätter på 2 olika sjukhus
och i övrigt ställt upp väldigt mycket för henne.
Det var imorse vid 8 tiden som hon åkte ifrån mig, och sen vid 11 tiden messade vi senast då och hon sa att hon älskar mig otroligt mycket och allt vad det nu innebär, dvs precis som vanligt då jag
vet och även hon vet om att hon faktiskt älskar mig.
Sedan var det 2 timmar senare som hon inte ville svara i telefonen (hon bråkar väldigt mycket
med sina föräldrar så garanterat något där som spelat in) och sedan skriver hon att hon mår så himla dåligt och orkar inte mer, och avslutar med ett "förlåt "...
Dyngkär som jag är så mår jag skitdåligt, åker hem två timmar tidigare från jobbet,
åker till en affär och köper ett litet vykort och även en liten nalle till henne och skriver
på vykortet att jag älskar henne, åker sedan hela vägen hem till henne och då möts jag
av henne gråtandes och jag gråter även jag och säger till henne "jag älskar dig vad är det som har hänt" och får svaret "jag älskar dig också jättemycket!!"...
Något som chockerade mig här var att jag trodde att hon hade slutat älska mig av någon anledning
men tydligen inte det heller.
Om jag nu följer min polares råd att "inte hunda" dvs vara på henne hela tiden,
så kommer det förmodligen då resultera i att hon till slut hör av sig men då vet jag
redan att hon redan mår väldigt dåligt och det pga allmänna saker i livet och då
inte mestadels pågrund av vårat förhållande, och det mår jag riktigt dåligt av.
Hon skrev även i SMS imorse att "förlåt för att jag var lite dryg förut men är så himla trött jag älskar dig jättemycket
2) restarta servern
3) skriv impulse 101 för att få 16000 på nytt
om det är det du menaR
PEACE VÄRT ETT FÖRSÖK1111
????????