Hejsansvejsan fragbajt, undrade om någon här ska åka ner till Magaluf i sommar och festa till det?
Själv så kommer jag och tre polare åka ner i augusti och partja som aldrig förr! Vi har redan börjat tagga varandra som bara den, kolla på massa ifrån Magaluf life, facebook gruppen Magaluf.nu! Vi anser att detta ska bli ett minne för livet! Man åker dit för att dricka sprit som en elite, sätta på några randoms b-rudar och bara ha en underbar tid som vi SKA ha där nere!
Har du varit i Magaluf, hur var det?
När åkte du och vart bodde du?
Ska du åka i år? NÄR?
Annars trevlig sommar bröder! CHEERS ana_colaN!
bodde på Rosa del Mar, prisvärt.
Åker igen 19-29 juni :DDD
Några härliga minnen? Åkte ni med ''partybåten''?
Dyrt eller billigt med alkohol? ;D
Ska själv ner till napa, kommer bli kul!
Ska dit nästa år eller annan partydestination, i år stannar jag i Sverige.
#6 Augusti, i början brukar det vara fina drag vad jag lästa på forum!
Har även ett par kompisar som jobbar där nere som bartenders och det rekommenderade juli/aug till mig! :)
#7 Hoppas du får det AWESOME!
PS. Spriten är billig.
Undvik de mörkhyade tandlösa hororna på gatorna.
Undvik strippklubbarna (onödigt dyrt).
Kör på partybåten, när jag var där 2009 så var det 85% brudar 15% killar och alla blev kalasfulla.
Undvik midsommarfesten ifall du kommer vara där under midsommar. Vi betalade 500 spänn för en biljett när man inte ens behövde biljetter för att gå in och all sangria var slut och all mat var slut så slutade att man betalade 500 för öl...
Finns en bar nära casablanca där de har fri bar mellan 21-23 för typ 200 spänn eller liknande, perfekt förkrök innan förkröket.
Undvik engelska pubar, slutar bara i bråk med äckliga tribalbritter.
Dra till BCM åtminstone en kväll bara för att upptäcka vad fett det är, lite "Girls Gone Wild" känsla där inne med striptease, wet t-shirt tävlingar och smutsiga människor. Absolut inte värt att hänga där ofta dock.
Annars ha kul, glöm inte att alltid ha mycket vatten i kylen.
Vi kommer nog åka som det ser ut som mellan 12 - 30 augusti dagarna där i mellan iaf. Datum är ej fastställt men som sagt, 1 vecka eller tio dagar blir det! Inga engelska pubar, ni har mitt ord! :)
När åkte du och vart bodde du? slutet av juli kommer ej ihåg namnet på hotellet.
Ska du åka i år? NÄR? Åker i år igen 12 juli! :)
Du kommer inte ångra din resa. Magaluf är grymt.
Jobbar förövrigt där som bartender i sommar så vi syns där nere alla fragbiters!
#23 Bara säga vart du jobbar så kommer jag! Tryckt en ana_colaN tröja så hälsar jag på ;)
#24 Har två kompisar som jobbar där nere också, lol? Dom berättade lite här om dagen för mig om just Magaluf. Dom kom hem där ifrån nyss, dom ska dock bara vara här i någon vecka sedan ner igen! Fyfan, allt dom sa bara gjorde mig ännu mera sugen på att dra ner dit och festa! :D
#26 Testar detta, sedan får vi se ;)
Skrivet med min Android-mobil