1
Polarn och tjejen jag gillar
Postat av rabner den 4 Juni 2012, 03:56
36 kommentarer · 456 träffar
Jag skriver detta för att jag behöver hjälp. Det är såhär att jag är en väldigt blyg kille, så jag har inte så många vänner. Jag har egentligen bara en nära vän. Men sedan han skaffade flickvän så har vi inte gjort nått tillsammans. Därför blev jag överraskad när han ringde och frågade om jag skulle med på fest. Jag sa att jag hellre gjorde nåt annat då jag inte direkt är nån partykille. Men han insisterade och sa att tjejen jag gillar skulle vara där. Denhär tjejen är något alldeles speciellt, jag blir liksom glad bara jag hör hennes namn. Så då sa jag att jag gärna kommer.
Senare på festen när man hade fått i sig lite alkohol så började jag och min kompis prata med denna tjej. Vi pratade och efter ett tag så frågade min kompis om jag inte kunde gå och hämta ett par öl i kylen. Så jag gick iväg till kylen och hämtade ölen. På vägen tillbaka så började jag prata med någon. Vi pratade ett tag, sen kom jag på att min kompis väntade på sin öl. När jag kom tillbaka så var varken min kompis eller tjejen kvar där. Jag frågade en kille där om han visste var de hade tagit vägen. Han sa att de hade legat och hånglat i soffan och sedan stuckit därifrån.
Så nu till min fråga. Vad ska jag göra?
Senare på festen när man hade fått i sig lite alkohol så började jag och min kompis prata med denna tjej. Vi pratade och efter ett tag så frågade min kompis om jag inte kunde gå och hämta ett par öl i kylen. Så jag gick iväg till kylen och hämtade ölen. På vägen tillbaka så började jag prata med någon. Vi pratade ett tag, sen kom jag på att min kompis väntade på sin öl. När jag kom tillbaka så var varken min kompis eller tjejen kvar där. Jag frågade en kille där om han visste var de hade tagit vägen. Han sa att de hade legat och hånglat i soffan och sedan stuckit därifrån.
Så nu till min fråga. Vad ska jag göra?