Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Syrrans kompis

Postat av shhven den 1 Juni 2012, 00:25
31 kommentarer · 568 träffar
Tjena!

Nu är det såhär att min syster har en kompis som jag hållit lite koll på ett jävla bra tag nu, ett halvår ungefär. Jag kan inte släppa tanken om henne, hon är verkligen heeeeelt perfekt!

Hon är ett år äldre än mig, född 1993 och jag 1994. Jag har träffat henne 5-6x eftersom jag inte bor där min syster gör så träffar jag inte henns kompisar mer än på stora tillfällen som födelsedagar osv!

Men till saken!

Jag vill verkligen försöka på henne, men vet inte hur fan man ska göra. Min syster & jag står väldigt nära varandra så hon skulle ju bara bli glad om jag och hon var ett par, men det är det att jag vill inte få en fet diss i facet..

Alltså vad fan ska man säga liksom? hon är 19+ så det går liksom inte att skriva på facebook "vill du träffa mig?" osv, känns patetiskt. Kanske lite mer "Det här känns kanske fel eftersom du är min systers bästa vän, men får jag bjuda dig på middag?" eller något?

När vi träffas så kramas vi, snackar lite skit & umgås med alla andra osv som vanligt folk.

Men vad fan ska jag göra?!

Hennes killkompisar är oftast född 91-92 säkert och går runt med kostym osv när man ser dom & festar hela tiden.

Jag är en helt vanlig grabb, klär med stiligt men inte kostym osv men alltid fräsht klädd.

MEN en sak - JAG festar INTE, visst har inget emot att ta nån bira osv vid stora högtider eller födelsedagar / dra ut på nån nattklubb när det är högtid.

MEN jag skulle inte bah "Åååh fredag, krök hos blbalbal" det är inte jag :( och jag vet inte om tjejer har åsikter om sånt?
Föregående tråd
Nästa tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..