1
Hur ska jag göra nu?
Postat av simelito den 31 Maj 2012, 14:11
21 kommentarer · 236 träffar
Hur ska jag göra nu? Min flickvän har har på något sätt fått reda på att jag låg med en brud på fest. Jag vet inte ens vad tjejen jag låg med heter och hon kommer inte här ifrån. Fick precis ett sms av min flickvän där det stod följande "Riktig jävla äcklig Simon, hur fan kunde du?" Svarade Vad menar du nu? Då fick jag tillbaka: "Är du verkligen så dum huvudet så du trodde att jag inte skulle få reda på om du stoppa din kuk i någon annans fitta"
Vad ska jag svara på detta? Tror hon kan veta säkert att jag har gjort detta då bara ett fåtal av mina närmsta vänner vet om detta (Dom har ej kontakt med henne då vi inte har gått ut offentligt med vårat förhållande ännu.
Kom gärna med förslag med vad jag kan svara. Spelar inte roll om det är sanning eller inte. Då hon gått in mycket mer seriöst i detta försök till ett förhållande än mig.
Vad ska jag svara på detta? Tror hon kan veta säkert att jag har gjort detta då bara ett fåtal av mina närmsta vänner vet om detta (Dom har ej kontakt med henne då vi inte har gått ut offentligt med vårat förhållande ännu.
Kom gärna med förslag med vad jag kan svara. Spelar inte roll om det är sanning eller inte. Då hon gått in mycket mer seriöst i detta försök till ett förhållande än mig.