Hemskt mycket trådar idag, samt att jag alltid lyckas göra en imon kärlek & relationer :p
I alla fall känner för att skriva av mig lite. Handlar om min bästa polare och hans brud. Vi har varit polare sen dagis.
Jag och min bästa vän brukade _ALLTID_ alltid hitta på roliga saker som tex, lana,bada,dricka o hitta på andra saker. Men nu efter att det har gått 2 månader mellan dom så börjar han dissa mig för henne. Han vill alltid ha med henne på det mesta liksom vi drar sällan till andra ställen och dricker vi fixar alltid fest hos han (om hans far är borta) annars blir det ute. Han hade faktiskt en period då han faktiskt var med på mycket lan och lirade men sen kom bruden och då var han med henne han satt nog uppe till 00:00 sen sov han med bruden, medans jag gibba på till typ 06:00...
Vi har nästan gjort en "hederlig" söndag då vi samlar ihop några och brukar bada o grilla, men idag hade jag inte tid pga morsan har problem med sitt ben så fick hjälpa henne samt att det var mors dag.
Sen fick jag höra att hans brud har sagt "Nej jag vill inte ha med han" hon har sagt detta 3x då jag inte är med... Jag frågar givetvis min polare men han säger bara "alla sa det" Jag fick bara reda på att det var hans brud och en annan.
Vi brukade backa varandra en hel del i olika problem men nu har han helt plötsligt slutat backa upp mig..
2 helger sen så blev jag "misshandlad" utav 1 brud (finns tråd om varför) han gick inte in ! och inte hans brud heller som kände henne så jag fick tugga några slag. Sen fråga jag varför han inte backa han säger då "För då hade jag också fått slag" men vafan? man tar väl slag för sina "bröder?"
Sen att hans tjej säger det med att hon inte vill ha med mig, det ända han säger är "vad har ni emot han?" och det är för att jag är jobbig o speedad.. wow , vi har väl alla våra "speed/jobbiga" stunder. Jag accepterar klart inte skitsnack som dom sen inte står för eller kan i alla fall försöka förklara varför dom sagt så.
Vi har planer att dra ner till Skåne (olofström,sturkö) hans pappas stuga as chill där nere :). Men eftersom hans brud är så _ÄCKLIGT_ kräsen med mat så lär vi ju inte dra ner.. Om vi nu skulle dra ner hoppas jag i alla fall att han är med på det vi kommer göra som te.x att fiska,bada o grilla.
Han har blivit väldigt annorlunda sen han blev tillsammans med henne, vilket är självklart men att han dissar henne för mig not okey bro.. Jag skrev senare till han "jag kommer snart dra min fot i hennes ansikte" Men givetvis kommer jag inte göra det, han sa inget om det? Försvarar han verkligen sin brud?
Sen så verkar han aldrig se mig som en riktig polare..
Igår när han kom till badet så hälsar han inte till mig men till dom andra så jag får hälsa istället han diskuterar med dom andra men inte mig.. Sen hade nån tagit hans slang då ringer han en annan snubbe när jag väl står där framför hans ansikte? Han verkar ju ha något slags fel i bollen.
Vet inte riktigt hur jag ska framföra det till han då han fattar saker helt fel när jag förklarar för han.
Förövrigt när jag är med han och hans brud samt några fel så vågar hon inte säga nåt om mig för hon vet att jag feting lackar på henne.
Andra runt om han märker också att vårat band dras isär mer och mer för varje dag. Jag fattar att han älskar henne och vill finnas för henne men ibland måste han tänka att när hon väl dumpar han (kan lika väl vara han) så kommer ingen stötta han i det? Det är ju fortfarande sårande ifall han dumpar henne, men det är jobbigt i början, varför ska jag då finnas för han när han inte fanns för mig när jag blev dumpad.. Var visserligen bara mitt fel men vad en polare än gör i sitt förhållande ska man som kompis alltid ställa upp och finnas där o försöka göra så man blir på bra humör istället för att deppa.
Jag klagar oftast på att dom totalt ignorerar mig då svarar han "Har du inga andra kompisar?" asså va? Klart jag har andra kompisar ! bara att dom bor nån mil från mig sen umgås jag inte så hemskt mycket med min klass / gamla klass. Det jag menar med detta är att dom kommer alltid ihåg andra och skriva till men inte mig. Jag brukar ändå skriva till han "bada/grilla/träffas idag?" osv, men han svarar inte och då är han oftast med sin brud som förmodligen säger "svara inte" eller nåt annat, i min syn så "manipulerar" hon honom utan att att märker det själv.
Jag hade tänkt och snacka med henne och han imon om detta samt ska jag kalla hans brud för nåt? och se ifall han gör nåt mot det och sen bara förklara att jag ville se om du skulle göra nåt? Det enda problemet är ju ifall hon ringer sin bror som är större än mig, visst kan säkert fixa någon slags backup men vill helst inte slåss.
Bjuder la på lite stavfel och sånt , hoppas det inte allt är för "komplicerat". Den känns lite knepig då den kommer i olika handlingar. Men det ser ut att vara bra och att alla ska förstå :)
Förövrigt, give me some advice hur jag ska säga till han och det :)
Sov g0tt
EDIT#2 Gör en liten mini edit då. Eftersom det verkar vara mitt fel i detta så ska jag vara trevlig och inte snacka så mycket, fråga lite mera kanske och det. Gör en till edit så ska vi se vems fel det egentligen är.
Edit#3
Ja, har gjort som dom flesta kommenterat att vara mer off. Det resulterade i att han skrev till mig samt att hans brud "kaxa" angående det dom sagt.
Nu bråkar jag med han för han har ju snackat skit och sagt såhär till sin brud.
"ah, han ska lösa henne så att du gillar honom igen" Det jag menade var att jag skulle lösa en brud som jag visste att hans brud gillade och då tänkte jag "Då får jag ju ett plus i min vänskap till henne" Men han tolka allt fel och började jiddra.. Så nu sa han "Kalla mig horunge en gång till så jävlar"
jag sa till han "Come at be bro!" =D
Eller, den är skön i början, skulle introt varit mer n1 hade låten varit f1n1.