Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polarn fly förbannad!

Postat av bot1234 den 27 Maj 2012, 19:48
12 kommentarer · 350 träffar
Tjenaa,

En polare har varit nere på senaste tiden och känns verkligen som det har hänt något, har varit på honom om detta och att vi kunde hjälpa honom men nekade hela tiden.

Jag och då främst en polare ville då muntra upp honom. Min polare är jävligt duktig på att härma folk, verkligen riktigt duktig.

Vi beslutade oss för att ringa "Heta linjen", där främst äldre gubbar sitter och snackar med kåta tjejer. Min polare härma då en kåt tjej och det slutade med att de skulle byta bilder. Killen på heta linjen säger att han ska skicka bild på sin kuk och ringa upp och skulle de ha telesex. Vi gav då den killen som varit lite nere atm nummer. Vi trodde självklart han inte skulle ta illa upp eller något, numret fanns ej för personliga uppgifter på polaren. Han hade tydligen skickat bild på sin kuk och ringt upp och skrikit "Ohh sofie, knulla mig" etc.

Vi ringde upp han på skype ca 5 min innan han ringde för att se reaktionerna etc och han var verkligen skit förbannad. Han tog bort oss från facebook/skype och han är verkligen förbannad på oss som fan. Vi menade självklart inget illa eller något och trodde han skulle se det komiska som han dessvärre inte gjorde.

Vad tycker ni? Gick vi för långt eller är polaren lite för "mesig"? Vad ska vi göra för att han ska förlåta oss? Funderade på en sång som en både kul och seriös grej men vet faktiskt inte.

Vill även fråga om ni skulle tycka det vore roligt och höra när polaren gör detta, inte bara ringer heta linjen utan andra "busringningar". Jag och mina polare tycker det är skit roligt och garvar riktigt hårt många grr åt detta. Vad skulle ni tycka om att vi startade en youtubekanal och spelar in de bästa av det och lägger upp på tuben.

Tacksam för svar!
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..