Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pappa MC olycka

Postat av SUP3RM4N den 25 Maj 2012, 16:38
73 kommentarer · 2 054 träffar
Vet att fragbites forum inte är det bästa men vill bara skriva av mig och det finns säkert någon som varit i samma sits som mig...

(Mina föräldrar är nyskilda och bor hos mamma, har inte varit så nära mig pappa de senaste åren pga olika anledningar som jag inte orkar ta upp. Är 18år förövrigt)

Mamma fick ett telefonsamtal vid halv elva igår om att pappa hade kraschat med sin hojj och jag fick panik direkt för jag vet att pappa inte är rädd för att gasa... Iallafall så fick vi reda på att han kört utan hjälm och hans grannar sa att han hade kommit upp i fyrans växel och de trodde han låg runt 150/km och att ambulanspersonalen sa att det såg riktigt illa ut. När vi kom fram till akuten så var det full rulle i pappas rum doktorer, sköteskor och poliser stod utanför och inne och vi visste ingenting då ingen satt i receptionen och polisen visste inget så vi satt oss och väntade i säkert 45min innan vi fick någon aning om vad som hade hänt. När vi fick reda på hur läget låg till lungnade vi ner oss lite för det visade inga livshotande skader utan brötet ben, bruten arm, rejäla skader efter han gled på marken samt en spricka i skallbenet och ska opereras imon ( Finns mer att skriva men kan komma med en update sen om någon är intresserad)
Jag fick träffa pappa innan han lades in på operation den natten, att se ens pappa ligga där fullt med blod i ansitket och en massa slangar och skit runt sig var det värsta jag har sett, jag fick en minut på mig att träffa honom för det var ganska så bråttom men det enda jag fick ur mig va: Jag älskar dig pappa sen kunde jag inte släppa blicken ur honom när de rullade in honom i operationssalen

Jag vet om att det är dumt, idiotiskt och bara så JÄVLA korkat att åka utan hjälm så det behöver ni inte skriva=)

Är det några andra som upplevt samma sak? Ett telefonsamtal på en helt vanlig dag och så kommer såna här nyheter...

Snälla dela med er av tankar eller erfarenheter för i mitt huvud är allt still.

73 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 73 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..