Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Misstänker flickvän otrogen (just nu)

Postat av Achievedlove den 24 Maj 2012, 00:10
106 kommentarer · 5 053 träffar
Tjena fragbite!

Jag hoppas på seriösa svar för jag vet det finns vettiga personer på detta forumet!

Nu är det så här att jag misstänker att min flickvän är otrogen just nu med sitt ex.

Jag har träffat en tjej för ca 5 månadersen och vi har blivit djupt seriösa i vårt förhållande. Vi har träffats varje dag i princip (hon bodde hos mig etc) och vi har starka känslor för varandra. Hon säger varje dag att hon älskar mig och att jag är det bästa som finns osv. Jag känner detsamma för henne.

Nu till situationen.

Hon har vart i danmark nu sen i onsdag och ska komma hem på fredag. Hennes far bor i danmark och det är därför hon är där och hälsar på.
Hon har också ett ex där som hon gjorde slut med för cirka 1.5 år sen.

Vad jag hört på hennes ord hade dem planerat att bli tillsammans igen men han var otrogen så hon sket i honom och satsade på mig.

För 2 dagar sedan satte jag på min laptop (som hon använt i ca 3 månader) för att surfa. Jag går in på facebook där det är auto inlogg på hennes fb.

Det jag ser direkt när jag kommer in är konversationen med hennes ex. (kalla mig inte snokare eller liknande, för jag vet det är dålig stil men det var en olyckshändelse).

Jag ser att min tjej har skrivit till sitt ex att hon har funderat en massa och tror inte att det kommer att bli dem igen men om du vill träffas och prata om det kan vi göra det.. Dem hade bestämt att idag halv 10 skulle dem ses och prata med varandra.

Jag blev lite upprörd men sa inget utan hoppades på att hon skulle säga, skulle hon var ärlig skulle det var helt lungt för min del för jag ändå litar på henne (gjorde..)

Idag på dan har jag skrivit via msn att vi skulle cama ikväll och att jag skulle hjälpa henne med plugget klockan 9. Jag kommer hem vid kvart över 9 och direkt efter 15 min skriver hon "jag måste iväg en snabbis med pappa och fixa en grej, kommer snart

106 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 106 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..