Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kärlek/Attraktion?

Postat av flor levavs den 21 Maj 2012, 22:27
15 kommentarer · 209 träffar
Hallå Fragbite!

Jag har inga erfarenheter inom kärlek/förhållande, har aldrig kysst/"hånglat" med någon sedan grundskolan. Har inte varit i förhållande eftersom b.la. datorn alltid kommit första hand. Det har alltid känts som att någonting saknas i mitt liv.

Jag har dåligt självförtroende, hade aldrig vågat gå och prata med en tjej som jag anser är snygg. Det är så mycket lättare att prata med kompisar, eftersom vi har samma intressen. Jag kan inte komma på ett endaste samtalsämne med en endaste tjej. Jag anser mig inte vara attraktiv för fem öre. Då jag pratar med tjejer, blir jag helt dum i huvudet. Säger helt fel saker och beter mig som ett 8-årigt barn. Vad är det för fel på mig? Är så jävla rädd att bli avvisad.

För mig känns det som att man måste ha sjukt bra kropp, vara lång, rolig och charmig. De två sista passar nog in på mig om man lär sig känna mig.

Såg några episoder på SimplePickup, jävligt roliga killar förövrigt. Vet inte om det är fejk dock, tror ingen tjej skulle ge numret om jag sa sådana saker.

Så vad är det egentligen tjejer faller för?

Mvh /

flor levavs
Föregående tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..