1
Officiella Peace & Love tråden!
Postat av fuDj den 21 Maj 2012, 22:17
90 kommentarer · 615 träffar
Tja aLa,
Årets höjdpunkt, nämligen Peace and Love 2012, börjar närma sig med stormsteg!
Detta år kommer bli så jävla sjukt med tanke på att trotts att dom utökat campingen så har dom sålt slut på nästan var enda biljett, och än är det en månad kvar!
I den här tråden kan man diskutera ALLT som hör till P&L. T.ex. bästa restaurangen i närheten? Ska man bo i tält eller utomhus på en parkbänk för att spara pengar? Vad ser du mest fram emot? Vilka ska du dit med? Osv. osv. Endast du sätter gränserna! Dock vill vi endast ha positiva kommentarer här! :-)
Själv avgår mitt tåg från Norr den 24e och jag är taggad till tusen!
Jag kommer sova i tält på Deluxe campingen (ujelly?) och ser mest fram emot:
Skrillex
Labyrint
Mac Miller
Campingen med polarna
och slutligen alla b-rudar!
Alla haters kan klicka sig vidare till nästa tråd, ingen vill ha er här :-) Seså, sprid lite glädje och dela med dig utav ditt Peace and Love 2012!
PEACE&LOVE!
Årets höjdpunkt, nämligen Peace and Love 2012, börjar närma sig med stormsteg!
Detta år kommer bli så jävla sjukt med tanke på att trotts att dom utökat campingen så har dom sålt slut på nästan var enda biljett, och än är det en månad kvar!
I den här tråden kan man diskutera ALLT som hör till P&L. T.ex. bästa restaurangen i närheten? Ska man bo i tält eller utomhus på en parkbänk för att spara pengar? Vad ser du mest fram emot? Vilka ska du dit med? Osv. osv. Endast du sätter gränserna! Dock vill vi endast ha positiva kommentarer här! :-)
Själv avgår mitt tåg från Norr den 24e och jag är taggad till tusen!
Jag kommer sova i tält på Deluxe campingen (ujelly?) och ser mest fram emot:
Skrillex
Labyrint
Mac Miller
Campingen med polarna
och slutligen alla b-rudar!
Alla haters kan klicka sig vidare till nästa tråd, ingen vill ha er här :-) Seså, sprid lite glädje och dela med dig utav ditt Peace and Love 2012!
PEACE&LOVE!