1
Hur ska jag ragga på denna tjej?
Postat av djibz elskarn den 21 Maj 2012, 19:21
27 kommentarer · 551 träffar
Hallå daer!
Nu är det så att det är en tjej, som går på en skola nära min, som jag är oerhört intresserad av och som verkar vara min typ.
Jag har snackat med henne ibland och till och med smsat, men vi har aldrig "hållit på" eller vad man kallar det..
För hon verkar vara väldigt svårfångad.
Men aja, jag behöver hjälp med hur jag ska, på bästa sätt, ragga på henne.
Vi känner varandra inte jätte väl och går inte på samma fester heller, så det blir svårt. Men jag är inte kung på sånt här raggande så jag behöver mycket tips ;)
Och så måste jag också säga att jag haft det lite med en av hennes bästa kompisar för ett tag sedan, är det kört då?
Och så kan jag tillägga att hon är ett år yngre än mig.
Puss och tack på förhand för nödvändiga svar! :)
Nu är det så att det är en tjej, som går på en skola nära min, som jag är oerhört intresserad av och som verkar vara min typ.
Jag har snackat med henne ibland och till och med smsat, men vi har aldrig "hållit på" eller vad man kallar det..
För hon verkar vara väldigt svårfångad.
Men aja, jag behöver hjälp med hur jag ska, på bästa sätt, ragga på henne.
Vi känner varandra inte jätte väl och går inte på samma fester heller, så det blir svårt. Men jag är inte kung på sånt här raggande så jag behöver mycket tips ;)
Och så måste jag också säga att jag haft det lite med en av hennes bästa kompisar för ett tag sedan, är det kört då?
Och så kan jag tillägga att hon är ett år yngre än mig.
Puss och tack på förhand för nödvändiga svar! :)