Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hjälp mig, vad ska jag göra!?

Postat av Nofxen den 17 Maj 2012, 22:56
11 kommentarer · 399 träffar
Jag har gjort en sak som jag ångrar något grovt, förlåt men vill bara skriva av mig.
Förra helgen så hade jag blivit befodrad på jobbet, jobbar inom it.
Jag och mina kompisar skulle naturligtvis fira detta.
När jag kom hem från jobbet slängde jag mig in i duschen och knäppte mig en öl.
Tog taxi till en kompis där vi skulle börja förfesta och grilla och liknande.
Hemma hade jag en tjej som betyder allt i världen för mig, eller två rättare sagt. En i flickvännens mage också.
När jag anlädde till kompisen så var mina andra kompisar där och lite damer, vi hade trevligt och sedan gick färden vidare mot krogen.

Väl på krogen så dansade vi till tonerna av Levels och andra "hits" som är inne nu.
Det var inte förrens vid 01:30 allt hände. Till början av Panetoz låt "Dansa Pausa" så hör jag skrik bakom mig.
Min polare har precis blivit svårt misshandlad.
Han staplade upp från källaren från stället vi var på och låg nu helt medvetslös vid en soffa.
Jag frågade vakterna lite snällt vad som hade hänt då jag fick en knuten näve i magen.
Dom stod och skrattade åt mig och sa åt mig att ta med mina kompisar och dra åt helvete.
Vi följde med till sjukhuset och kompisen har fått en kraftig hjärnskakning, bruten arm, brutna revben och blåmärken här och där.
Jag sitter på en stol jämte sängen då jag hör en svag röst säga "slå ihjäl dom åt mig".
Jag vänder mig om och kollar på min vän som precis vaknat till lite och frågar vilka som gjort detta mot han.
Och naturligtvis var det dessa vakter. Då jag av erfarenhet hört mycket om dessa källare och vakter när jag var yngre att folk hade blivit nersläpade
och sönderslagna.

Jag har en "sjukdom" som heter ADD som är en mildre "sjukdom" än ADHD.
Kunde helt enkelt inte hejda mig så jag satte mig på bussen och skakade av ilska mot klubben.
Jag är ganska bra fysiskt bygd då jag åkt mycket cross och tränar på gym.
När jag väl kom fram så hade det stängt.
Då ser jag vakten som slog mig i magen gå mot sin bil, mycket folk runtom..
Jag skrattar honom i ansiktet och frågar om han känner igen mig (blatte-style), han vänder sig om och börjar gå igen.
Då knyter jag näven och slår till han hårt bakifrån i huvudet. Han vänder sig om och vi börjar slåss.
Folk försöker splittra oss men det går inte få kontakt med mig. Jag är helt kolsvart i ögonen och bara matar slag.
Sedan ljusnar det i min tanke och jag frågar mig själv vad i helvete jag håller på med när jag har 2 underbara flickor hemma väntades
och ett jobb jag drömt om i stort sett mitt liv efter gymnasiet.

Han ligger där helt blodig och sönderslagen, tjejer står och gråter och kollar på mig som om jag vore en idiot.
Jag kan inget annat än att börja gråta när jag sitter i polisbilen in på förhör.
När jag sagt min version och poliserna vägrar tro mig gällande vakterna som slår sönder folk. Jag hör orden fortfarande
"Skitsnack, inte gör vakter så.. Och om dom nu hade gjort så, så går det inte bevisa."
Är poliser dumma i huvudet?

Jag kommer hem till en tjej redan vetandes om vad som hänt, står med packade väskor och bara lämnar mig sådär.
När jag kommer till jobbet på måndagen så har jag inte fått min dom ännu.
Men dom visste redan efter frukost.
Detta ända dom sa va "Ta ditt pick och pack och gå hem. Det är bäst för båda parterna i detta nu, tyvärr."

Nu sitter jag väntandes på min dom, har inte snackat ut med mer än mina kompisar så nu vill jag veta, åker jag in? Gör tjejen fel som lämnar mig?
Gör chefen fel som sparkat mig?

OCH HUR I HELVETE SKA JAG FORTSÄTTA LEVA?......

Vill tillägga att jag har gjort ett nytt acc på grund av att jag vill vara fullständigt anonym
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..