Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tillsammans med en

Postat av Syltsaltost den 13 Maj 2012, 23:05
9 kommentarer · 466 träffar
Tjena fragbite! Jo för ungefär 2 veckor sedan träffade jag en riktigt vacker tjej på krogen, det var lixom kärlek vid första ögonkastet. Jag gick fram till tjejen o vi börja snacka massa skit ni vet ju hur det är, sen blev det av att hon hängde med mig hem, O nej jag var inte allt för full så jag kommer ihåg det flesta men i allfall back to the story: Hon följde med mig hem o vi hade trevligt som man brukar. Morgonen efter vaknar jag upp bredvid henne och tycker allt är perfekt, tänker för mig själv: Hur fan har jag lyckas med det här?" men ifall vi bestämde oss för att träffas mer o mer det gick så lång så för någon dag sen bestämde vi att vi skulle försöka med ett förhållande då båda ville det mer än gärna, men igår fick jag reda på att hon inte får ha ett förhållande/gifta sig med en Svensk då Kineser har en regel att Pojkvännen dom ska ha måste vara smartare än det flesta i världen. När jag fick höra det här fick jag liksom en stor jävla grop i halsen, o såg liksom ut som ett stort jävla frågetecken. Kineser behöver alltså män som kan o har det där extra o ligger steget före, o jag kan ju säga att jag är nog fan inte smartare än en femteklassare. Men till frågan: hur ska vi göra? då båda är 18år och man tycker ju att hon ska få bestämma själv, ska vi fortsätta träffas i smyg eller helt enkelt ge upp hoppet och gå skilda vägar? men jag vill helst inte förlora denna bruden då hon är vackrast på hela jorden.
Fragbite hur skulle ni göra i min sits? berätta, behöver all tips jag kan få..

Bjuder på stavfel ;/
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar