Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pissade på mig @ svinfylla

Postat av Firreboi den 10 Maj 2012, 19:33
40 kommentarer · 4 469 träffar
Hej.
Var ute och kalasade igår och saker gick över styr. Det var bestämt att jag skulle sova hos en tjej efter krogen stängt och kan notera att denna flicka var spiknykter.
Har ingen aning om hur jag tagit mig dit, men på morgonen när jag vaknade så var det lite småfuktigt i sängen. Trodde först det var svett, men sen slog tanken mig att det mycket väl kunnat vara piss. Hon och hennes polare höll på att klä på sig och skulle kubba iväg till skolan när jag vaknade, så det var inget dom såg. Efter dom hade dragit så bytte jag lakan och försökte torka upp så mycket som möjligt.

Det jag oroar mig över är om bruden jag sov bredvid märkt detta och känner sig äcklad eller nåt. Vanligtvis så brukar hon höra av sig ganska ofta, men idag så känns det som att hon är mer "frånvarande"
Om det nu skulle vara så att hon vet om själva incidenten och inte hör av sig, agerar hon fel och överreagerar? Kan tillägga att jag börjar gilla den här personen ganska mycket.

what to do?

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 40 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..