Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flickväns familj accepterar inte en...

Postat av tigerv den 10 Maj 2012, 17:36
32 kommentarer · 1 584 träffar
Tjo folket så att flickvännens syrra å morsa blev sura på mig för... 1 år sedan ungefär och är de fortfarande, varför vet jag inte, de vet inte min flickvän heller...

de har massa familjemiddagar, barnkalas (tjejens systers barn), sen några i familjen som fyller år, och har alltid fester men jag blir aldrig bjuden etc.

nu tog jag åt mig ordentligt, hennes morsa fyllde 60 nu förra helgen och de hade skit stor fest med alla bekanta alla känner i hela familjen, haha! vart jag där? Nee... "Ta inte med honom" -.-

sen en annan grej hon och hennes familj ska åka till spanien nu snart å frågar inte med mig.

Detta börjar stiga mig ordentligt över huvudet å funderar nästan på att göra slut pga detta och b.la så har känslorna flygit från 100 till 10 närmsta månaderna, så vet inte om jag ska stanna eller dra....

Vad ska jag göra... orkar inte bokstavligt mer med detta...

vi har vart ihop i 1 år 7 månader

Har du vart i liknande situation?

edit! :
Jag snyltar ingenting från henne, de är hon som bor hemma hos MIG och sparar undan pengar fr. jobb pga. vi kräver inte pengar från henne, hon är tvungen paya 2000kr hyra hemma hos sin mamma, så hon bor här, och hon hjälper inte ens till ekonomiskt!

vart i liknande situation?

46 personer har röstat

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..