Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Cp morsa

Postat av ballzen den 6 Maj 2012, 01:09
31 kommentarer · 267 träffar
Hej fraggisar!

Idag var jag på en fest och vid 11 så börjar dom skicka ut alla för att föräldrarna skulle komma hem, alla var aslack, för vemfan har hemmafest när föräldrarna kommer så tidigt?

Men iallafall så skulle några hem och några till donken och några skulle vidare. Min kompis skulle ha fest eftersom hon fyllde år. Hon är inte den "fina flickan" men hon ser riktigt bra faktiskt. De som var där var "gangsters" och rikemansbarn som tror att dom är coola.

Iallafall, när jag hälsat på många, kände rätt många faktiskt, så ska jag ut i köket för att göra mig en drink står hennes Mamma där, hört att hon är väldigt och jag har pratat med henne några gånger, så hon kramar om mig och ger mig en puss och jag kände "wow, back off" (även om hon är milf) sen när jag har blandat klart vevar hon fram röven och böjer sig fram och säger "ta upp min tröjja" så jag lyfter upp tröjan lite lätt och kollar, så har hon en tattoo där det står "HARDER" och är en djävul bredvid. Jag börjar gapskratta tills jag kommer på att det är en mamma och dämpar mig.

Jag frågar henne sen om hon sett greta (inte hennes riktiga namn) och hon säger "nu ska vi leta efter henne" hon tar tag i min hand och drar med mig ut. Så ser hon henne ligga i en soffa med en annan kille. Hon skriker "greeetaaa" och de slutar hålla på. Jag går fram och kramar henne och säger grattis och sånt, sen så hälsar jag på killen.

När jag går ut på altanen för att ta en cigg så är det sista och jag tar den med missnöjdhet. Står kvar ett tag och snackar och ser en rätt bra kompis en bit bort och går dit. Han står och snackar med gretas mamma och en annan tjej, frågar om han har en cigg och han svarar att de är slut. Då tar mamman upp ett paket och ger till mig, blir helt chockad men tar en och tackar.

Nåra minuter senare ser jag henne bråka med en kille som är i min ålder ungefär och skickar bort honom.

Detta tycker jag var helt cp, jag är 16 år, lika gammal som hennes dotter och hon tillåter och uppmuntrar sitt barn och hennes kompisar att dricka och röka, beteer sig som om hon vore 15!

Tycker ni att detta är oacceptabelt eller vad?
Föregående tråd
Nästa tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..