1
Konversationen från helvetet.
Postat av -MachineGunFunk den 5 Maj 2012, 22:12
85 kommentarer · 395 träffar
Hej Babes, vad gör ni? Själv sitter jag här på en lördagskväll och äter prinsesstårta.
Vill ni veta hur man blir lika fetknoppig ful och oattraktiv som mig? Om så är fallet, gör bort dig på följande sätt som jag gjorde på facebook nyss.
Självklart är man slaskig och får för sig att skriva till någon randombrud man plockat upp på ett community. Det gick så här:
Jag:
Heeej!
Hon:
hejhej :=
Jag:
vad händer?
Hon:
film sj?:)'
Jag:
vilken? :)
Naee inte mycket alltså, chillar bara! Musik typ..
Hon:
jag saknar dig
najjss
Jag:
Haha saknar du mig? Vi har ju aldrig träffats.. Men tack i alla fall Vad gullig du är!
Hon:
hahahah driver du eller seriös?
Jag:
Nej alltså vaah.. Jag driver inte! Jag tyckte faktiskt det var gulligt skrivet.
Hon:
men filmen heter jag saknar dig ?:o
Jag:
Jahhaa
hahahahahahahah a
Nej vad fet jag är :D
Men vi kan ju säga att du saknar mig ändå! ;)
Hon:
ah de säger vi ;)
Jag:
hahaha
Men aah galet galet! Är den bra eller?
Hon:
näe förjävla sorlig
Jag:
hatar sorliga filmer!
Hon:
men jag har tre systrar som jag står nära och det handlar om en tvilling som dör
så man känner ju lite i hjärta
t
Jag:
Aha okej.. Jag kan fatta att det blir svårt om man kan relatera så .. Beklagar fan
Hon:
haha nej men mina systrar har inte dött
Jag:
haha nej men det var inte så jag menade
men skit samma ;D
Som ni ser gjorde jag bort mig på ett extremt efterblivet sätt. Två gånger dessutom!
Efter min värdelösa kontring på det sista så skämdes jag så jävla mycket så jag var tvungen ta bort henne från fejan och allt annat.. Tror jag aldrig har förnedrat mig själv på liknande sätt förut faktiskt! :D
Så nu till frågan, har ni själva råkat ut för något liknande? Kända ni också er som en mongolid? Hur reagerade ni?
Fred ut från den trögfattade internet haffaren.
Vill ni veta hur man blir lika fetknoppig ful och oattraktiv som mig? Om så är fallet, gör bort dig på följande sätt som jag gjorde på facebook nyss.
Självklart är man slaskig och får för sig att skriva till någon randombrud man plockat upp på ett community. Det gick så här:
Jag:
Heeej!
Hon:
hejhej :=
Jag:
vad händer?
Hon:
film sj?:)'
Jag:
vilken? :)
Naee inte mycket alltså, chillar bara! Musik typ..
Hon:
jag saknar dig
najjss
Jag:
Haha saknar du mig? Vi har ju aldrig träffats.. Men tack i alla fall Vad gullig du är!
Hon:
hahahah driver du eller seriös?
Jag:
Nej alltså vaah.. Jag driver inte! Jag tyckte faktiskt det var gulligt skrivet.
Hon:
men filmen heter jag saknar dig ?:o
Jag:
Jahhaa
hahahahahahahah a
Nej vad fet jag är :D
Men vi kan ju säga att du saknar mig ändå! ;)
Hon:
ah de säger vi ;)
Jag:
hahaha
Men aah galet galet! Är den bra eller?
Hon:
näe förjävla sorlig
Jag:
hatar sorliga filmer!
Hon:
men jag har tre systrar som jag står nära och det handlar om en tvilling som dör
så man känner ju lite i hjärta
t
Jag:
Aha okej.. Jag kan fatta att det blir svårt om man kan relatera så .. Beklagar fan
Hon:
haha nej men mina systrar har inte dött
Jag:
haha nej men det var inte så jag menade
men skit samma ;D
Som ni ser gjorde jag bort mig på ett extremt efterblivet sätt. Två gånger dessutom!
Efter min värdelösa kontring på det sista så skämdes jag så jävla mycket så jag var tvungen ta bort henne från fejan och allt annat.. Tror jag aldrig har förnedrat mig själv på liknande sätt förut faktiskt! :D
Så nu till frågan, har ni själva råkat ut för något liknande? Kända ni också er som en mongolid? Hur reagerade ni?
Fred ut från den trögfattade internet haffaren.