Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hamna i slagsmål med gäng.

Postat av -MachineGunFunk den 2 Maj 2012, 00:22
45 kommentarer · 2 344 träffar
Hej på er.. Just nu så sitter jag här och nojar över en sak som hände på valborg.

Orkar inte lägga ner kraft på att skriva bra men jag hoppas ni förstår nedanstående text.

Jag min kusin o ett par andra polare var packade, vi gick runt på gatan när vi möter några randoms. Det var mest småbarn i gänget som såg ut att vara runt 95-96-97 svängen så vi stod och hängde med dom ett tag. När jag kollar tillbaks på detta så är mitt minne jävligt fluddrigt men som jag minns det så var bra stämning vid detta läge. Tror jag snackade med killarna som senare skulle slå på mig, tog typ chips av dem och allting... Stämningen var bra liksom!

Vi drar vidare och hamnar vid en skola. Då slår en tjej ner sig bredvid mig. Hon tjatar om att jag har mina solglasögon för att jag är "bäng" och inte ville visa mina ögon osv. Hon sitter också och snackar om sina droger och fråga om jag hade någon röka.. Jag säger att jag inte röker sånt, och börjar störa mig på henne och hennes fjantiga beteende, så blir väl lite spydig.

Då slår sig en annan kille ner sig bredvid mig som troligen var hennes pojkvän. Antar att han stör sig lite på mig så mig så han börjar lägga dryga kommentarer osv..Jag brydde mig inte och tänkte inte mycket på det.. Sa till tjejen att han fick dryga hur mycket han ville.

När han rest sig o gått så gör jag en jävligt bitchig sak. Går till min kusin, som var aprak. Hade svårt och gå osv. Säger till kusinen att killen i ryggsäck drygade. Självklart gör han en scen av det hela och skriker: vem det var som drygade med min kusin!? För han ville försvara mig.

Går då fram till ryggsäcks-killen och pekar ut honom, drygar osv.. Han säger att han inte vill ha bråk men innan jag han tänka urartar allting. Hans polare kommer fram o knuffar på mig och tänker slå till mig men jag o han blir tillbaka dragna av massa andra.

Min kusin springer iväg och dom jagar honom. Han ramlar, och en av killarna gör en cheap shot och slår honom rakt i ansiktet att antar gånger när han ligger ner. Jag springer då in i allting medans en av mina kompisar slåss med killen som hade slagit min kusin i ansiktet. Jag försöker slita tag i kusinen som ligger och dra upp han, skriker att han ska springa. Men då får jag ett slag rakt på nosen och näsblodet sprutar.

När jag står där och håller mig för näsan så kommer Amanda, en polares flickvän och vi går bakom skolan och gömmer oss. Var jävligt svag och jag visste att jag inte skulle ha en chans.

Senare så går vi fram, för jag ska ta min ryggsäck och mina brillor som jag hade tappat. Ser då att alla, inklusive min kusin står där i ring och snackar. Gick fram till en kille och frågar om det var han som slog mig. Han svarar, ja. Då säger jag att han ska be om ursäkt. Han vägrar, börjar gå emot mig och ber istället mig att be om ursäkt för att var jag som hade börjat.

Jag gör det, men nu är det för sent. Han drar av sig väskan och sparkar mig mellan revbenen, jag backar och går iväg men han och tre stycken går efter. Jag backar upp i en närliggande skogsdunge, där det börjar. Den ena killen går på med ett slag på tindningen så jag ramlar ihop. Jag resar mig då och försöker gå emot men då går alla på mig.. Lyckades knäa den ena i ansiktet men dom fick ner på mig marken igen.

Inser då att dom kommer börja sparka mig så jag springer genom skogen utan att kolla bakåt, springer o springer till jag har kommit ut ur området och tar en taxi hem.

När jag äntligen är hemma så hade polisen vart på plats och allting, så mina föräldrar sitter o väntar på mig.. Det blir snack med dom och sen går jag o lägger mig.

Vaknar senare upp idag och har kollat upp vilka fan det var som slog på mig o kusinen. Hade lite läskiga misstankar, för jag märkte att dom verkligen kunde slåss även fast dom fulla. Kollar då upp facebook och min kusinen skickar bilder på när dom är i gäng med folk osv..

Känner igen både gärningsmännen men annat folk på gruppbilderna också. Vissa av dem är ganska locals här i staden och är kända för att ofta starta bråk. Men grejen är att en gammal bästa vän till mig hänger med killarna. Vet inte om han har fått reda på att dom slagit mig han lär ju göra det snart..

Tänkte kanske att jag har en liten fot att sätta in då. Vet inte om min gamla polare har så mycket att säga till om till dom slog men hoppas i alla fall att han ska be dom sluta jiddra med mig.

Umgås inte med något folk som är vana vid sånt och absolut ingen som kan backa mig om dom flyger på mig igen.. Dom bor här i stan och jag är så jävla rädd för att dom kommer komma i gäng, som dom alltid gör och slå på mig riktigt hårt nästa gång.

Så vad fan ska jag ta mig till? Vill inte ha några efter mig. Dom har iför sig gjort sitt och redan dunkat ner mig en gång men är nästan säker på de kommer smälla om jag ser någon av dem, vilket är högst troligt att jag gör.

Så tror ni dom har fått nog eller kommer dom gå på mig igen? Har ni erfarenhet av att ha satt er i liknande klister? Är jävligt skraj och det känns som jag kommer noja nästan varje gång jag är ute på stan eller vid natt eller kvällstid.

Vad fan ska jag mig till?
Föregående tråd
Nästa tråd

45 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 45 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..