Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vet inte hur jag ska göra. Vill ha hjälp

Postat av Ninja chrille den 28 April 2012, 21:51
7 kommentarer · 303 träffar
Tjenare!

Nu är det så att jag vill skriva av mig lite och vet inte riktigt hur jag ska göra så vill ha bra seriösa tips och så :)

Nu är det så att jag började skriva med en tjej för 2 veckor sedan och hon blev singel för 3 veckor sen. Hon säger att hon tycker att jag är snäll,trevlig,söt,gullig,trevl ig och liknande saker och jag tycker även det om henne. Men det kan vara så att jag går för fram fort eller någonting jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Vi går på samma skola, och vi läser samma program, fast hon går i 1an och jag i 2an så vi ser ju varandra varje dag. Hon säger att hon inte är redo för ett nytt förhållande just nu eftersom hennes ex gjorde så hon tappade kontakten med vänner och massa saker så inte redo för någonting än.

Det jag vill ha är ett förhållande! När jag blev singel i slutet av januari så ändrades jag helt som person. Slutade träna fotboll, drack och festa varje helg, mycket frånvaro i plugget, lyssna inte på farsan, även varit i kontakt med socialen och skit. Men för tre helger sen så var det min första nyktra sen i slutet av januari och nu är det min tredje helg. Men den här tjejen sa att hon tyckte att jag drack för mycket så det skulle inte gå, men det är för att jag har mått piss över att bli singel och allting som har hänt, och det vet hon om nu så hon fattade. Men nu har jag börjat träna igen och tänker mera på skolan så det är nog positivt tror jag.

Den här tjejen och jag har träffats ganska ofta i skolan och då har det la blivit några pussar o kramar och så. I veckan nu så fick jag reda på att hennes ex hade sovit hos henne och dom hade haft sex då, så jag frågade om dom var tsm igen men då sa hon att han kommer nog inte höra av sig mera till henne och att det aldrig kommer att blir dom igen så det kändes skönt tycker jag, sen frågade jag om pussarna och det inte betydde något med då sa hon det är klart att dom gör det och hon ångrar inget med mig eller det hon har sagt om mig.

Eftersom jag inte har haft så jävla bra självförtroende sista tiden så typ frågar ja mkt och så, men nu tycker hon att det blir för tjatigt sa hon igår till mig i plugget så jag orkade inte smsa henne. Jag skrev en lapp men lite saker och berättade om vad jag tycker och varför jag tjatar och allting och det är eftersom jag är så himla osäker på mig själv och massa annat sen skrev jag att hon kunde höra av sig när hon fått lappen och det gjorde hon med. Hon skrev att det va så himla gulligt skrivit så hon nästan började gråta och massa saker sen kom hon till mig och vi pratade sen blev det någon puss eller pussar efter det :) Många av hennes och även mina vänner tror att vi skulle passa tillsammans även två av våra lärare :$

Hennes polare skrev till mig imorse och sa att jag borde inte smsa eller ringa henne idag eftersom hennes ex hade bråkat med henne och så igår kväll. Jag blev såklart orolig men hörde inte av mig för att ge henne lite utrymme och kunna ta det lungt eftersom hon var ledsen. Men skrev till hennes kompis som var med henne och frågade, vad som hade hänt men hon ville inte säga det det fick hon göra själv sa hon. Hon sa även att jag inte hade gjort något och att jag inte kunde göra någonting :(

Hur tycker ni att jag ska göra? Lixom jag vill ha ett seriöst förhållande och inte bara knulla runt så tacksam för seriösa svar på HUR eller VAD jag ska göra! // Ninja chrille

Borde jag satsa tycker ni?

21 personer har röstat

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..