Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Forsätta eller släppa?

Postat av wiixen den 28 April 2012, 00:20
45 kommentarer · 376 träffar
Håller på med en brud som vi kan kalla Malin, ska beskriva mitt problem.

Jag strula med mitt ex, men hade då kvar känslor för henne. Sen på en fest men det var bara en puss så jag själv såg det inte riktigt som en stor grej för jag hade inga som helst känslor för henne.

Nu har vi ett problem, det är hennes känslor och tillit.

Malin: Ena dagen vill jag ha dig men andra inte. Det är för det du gjorde så jag kan liksom inte lita på dig.

Jag fattar hur hon känner, då mitt ex också var otrogen men jag förlät henne för det var liksom ett misstag hon verkligen ångrade.
Jag jämför klart inte Malin med mitt ex men i tanken så har jag varit med om samma sak.

Saken är den att jag har känslorna på topp för henne, kan inte sluta tänka på henne.

Vi umgicks idag och jag frågade om jag kunde sova över men hon skulle ha med sig en tjej kompis istället.
Ska fråga henne imon igen ifall jag kan sova över då kommer jag köpa massa gott i gott så vi kan mysa och bara ha det bra. Men jag vet oftast att hon säger "Nej" för det har liksom blivit ett standard svar för henne.

Jag tänker på det varje natt hur jag ska göra för att få henne och förstå att det är hon som enbart gäller men hon tar inte in det. Vi bråkar en hel del om detta och det blir väl att jag sårar henne men ringer alltid på direkten och ber om ursäkt och förklarar hur jag egentligen menade.

Jag vill verkligen försöka med henne igen men vet inte hur jag ska göra för att visa henne. Har gjort det mesta jag kan göra.

senare idag när vi umgicks så körde jag hem henne så hon kunde käka och hämtade henne senare igen.

Pratar med polare om detta och hur jag ska göra men får oftast "Dumpa henne hon är inget bra för dig när hon pendlar och sånt" Men när hon ändå visar sina känslor så betyder det att jag fortfarande finns men hon väntar på att hon verkligen kan lita på mig och förstå att jag ångrade mig.

Samma som när hon är med andra vänner jag har inget stort emot det men det var ändå ett tag sen vi träffades och sov över jag vill bara hålla om henne och inte släppa. Men det kanske är lika väl dags och fråga henne "Hur vill du ha det? Svara bara ärligt även ifall dina känslor pendlar vill jag ha ett rakt svar" Men då lär hon väl säga "Jag vet inte ! mina känslor pendlar och jag hittar inget svar"

Jag förstår ju hur hon känner när jag krossade henne så hårt som jag gjorde. Men ibland vill jag bara säga " det är slut för jag orkar inte med mera det börjar bli för jobbigt för mig"

Vad borde jag göra? Borde jag bara försöka göra ett sista försök och om det inte går så är vi bara vänner?

Nån här på fragbite som kan ge ett gott råd på hur jag ska göra? För att få henne och förstå hur mycket jag behöver henne även ifall jag tofflade till det.

Malin är 14 och jag 16
Föregående tråd

45 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 45 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..