Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skäms efter incident.

Postat av RolfRullarN den 25 April 2012, 13:55
35 kommentarer · 372 träffar
Hej Fragbite!

Jag bor i Örebro (Vivalla) och idag när jag gick hem från skolan så gick jag förbi La Baguette mitt i stan vid lunchtid.

Rätt var det var när jag gick där förbi uteserveringarna så såg jag att det satt tre stycke småbarn från Mellanöstern och åt (förmodligen kebab).

Det var nämligen så att jag hade min väska som var full med böcker osv så jag bar skoldatorn i handen.

När jag precis var i höjd med stället så ropar den fetaste (såklart...) av dem "Ööh jalla lo, varför har du inte datorn i väskan" - jag ignorerade honom och gick vidare. Hann kanske 5 meter innan han tjöta igen "du stanna jag pratar med dig" stannade och svarade inte alls hotfullt utan sa "för att jag har din mor i väskan" och då jävlar blev det eld i huset. Cp-ungen fick damp och slängde sin baguett i marken och stod och tjata mot mig och alla som var runt denna butik stod och glodde som helvete...

Fan vad jag skäms.

Varför i helvete skall ungar vara så nyfikna?!!?!?
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..