Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bruden kanske gravid?

Postat av Henke26 den 21 April 2012, 17:42
126 kommentarer · 357 träffar
Tja!
Som rubriken lyder så kanske bruden är gravid.

Hon har inte fått sin mens på över en månad nu så känner mig väldigt orolig på att hon kanske har blivit gravid.
Vi körde utan kondom och hon tar inte p-piller så risken är ganska stor att hon kan vara gravid.

Jag kom aldrig i henne för hennes morsa skickade ett sms mitt när vi hade sex att hon kommer om 5 minuter. Så båda blev typ ganska rädda och hon fick brotom att slänga på sig kläderna och göra sig lite i ordning. Hur som helst så kom jag aldrig i henne, så min fråga är kan en tjej bli gravid utan att man kommer i henne? Hon har inte haft mens under April månad och hade mens i mitten av Mars månad.

Och är hon gravid så är jag så gott som död för hennes föräldrar har sagt att jag inte får vara med henne då vi bråkade i torsdags :/ Så om hon är gravid så är det rätt kört.
(Hon är 14 år och jag är 15 år)

Seriösa svar tack!

126 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 126 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..