Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bilvit kär..

Postat av -MachineGunFunk den 21 April 2012, 16:41
17 kommentarer · 233 träffar
Okej, skriver det här i hopp om att få hjälp och för att det känns skönt att få ur sig allt.

Det började igår, fredagen den 20:e. Jag var ute på krogen med ett tio par polare, var ganska dragen som vanligt. Men den här gången hade jag bestämt mig för att gå ut för att ha kul, och inte bry mig om en jävla massa tjejer. Har haft förhoppningar och om att kunna möta något förut men då har det bara skitigt sig, så den här kvällen siktade jag bara in på mig att kul.

Kvällen går och vi har jävigt kul. Senare när jag tappat bort nästan alla mina vänner i vimmlet så får jag syn på en gammal polare till mig. Slår mig ner och börjar prata med honom och massa andra random folk.. Efter ett tag så föreslor dom att vi ska gå in till "llla dansgolvet" för att dom skulle möta upp några.

Efter det så börjar dom att skuffa runt mig och tjatar om att dom ska"fixa brud" åt mig, men jag säger till att dom ska lägga ner och jag inte vill. Dom verkar inte bry sig. Efter vi har dansat en stund så ser jag att min kompis som jag mötte går fram till en tjej och för fram henne till mig. Vi börjar dansa, och sen sätter vi oss i en soffa (var så jävla trött då atm). Jag tycker hon verkligen är sjukt gullig, det ena leder till det andra och vi börjar strula osv. Resten av den kvällen så är jag med henne.

Vi snackade inte så mycket, utan hon ville mest hålla på. Men jag försöker fråga henne vad hon gör på fritiden och får reda på att hon sjunger och spelar innebandy. Fick en as fin bild av henne. Absolut ingen white trash männsika :)

Senare, ungefär vid kl 03.00 så gittar jag till max hamburgare med henne och hennes kompis som fortfarande var apfull. Vi sitter där ett tag och äter. Efter det så säger hej då till henne och hon ger mig en sista kyss. Jag säger att jag vill träffa henne mer och respondar med "Jaa, vi hörs av helt enkelt".

Vet inte riktigt om det verkar så lovande? Har i alla fall addat henne på fejan osv nu. Hon har inte varit online på hela dagen men har skickat ett meddelande till henne där jag skrev:
" Galen kväll igår men jag tycker du var skitgullig, vi kanske kan höras av? Ses någon gång kanske? Om du känner detsamma.

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..