Tjo nu undrar jag vad flickor vill ha fram med att ha paus!? hon sa att hon hade mkt i skolan osv och jag sa att i prinsip alla som har paus gör slut efter, hon kunnde inte sätta ngn tid på de.
så jag sa då kan du lika bra åka hem med dig och när du ångrat dig så kan du ringa annars skit i de, vad ska man igentligen göra i denna situation?
EDIT: Vi ska ses i helgen, och snacka o kolla på bio äta lite...:)
Ville bara skriva av mig ..
EDIT: vi har tydligen gjort slut (?) hon snackar om att hon måste vara singel för att bestämma sig om vi ska vara tillsammans, samma sekund som hon skrev det sa jag att lämnar du mig nu så blir de aldrig vi igen, hon har tydligen inte bestämmt sig
Jag hade tackat för mig och sagt hej då.
2. Hämta bruden.
3. Visa dosan för henne.
4. Tryck på play.
5. Klart, Det var så lite :)
Jag föreslår att du gör detsamma.
Jag skulle väll formulera det mer som att hon vill hålla dörren öppen med dig, men vill kunna träffa andra.
Skrivet med min iPhone
Kanske vill hon göra annat, hon kanske känner sig instängd? Jag känner varken dig eller henne men jag kan iallfall lova dig att det inte alls betyder att hon inte vill ha någonting med dig att göra. Det bästa du kan göra är att vara kall mot henne, inte elak. Men du kanske inte skriva " Jag älskar dig " och såna saker, eftersom hon vill vara ifrån dig en viss tid. Om du då är kall, så brukar man inse och tänka tillbaka på att det var bättre förut!
Lycka till :)
Du vet verkligen inte vad du snackar om överhuvudtaget.
Frågan är då vafan gör en vecka ifrån varandra?
Ta mig fan på att ja hellre gör slut då.
Been there... tro mig det bästa är att bara säga till henne "Om du vill ha det är det slut", eller ditcha henne dirr.
Talar från erfarenhet jag med...
Tex : om man hellre vill lana, så ta en pause !
Tex : Supa med polare , ta en pause!
Så ser mina pauser ut i alla fall! :) vet ju inte om hon har samma som mig tyvärr ;/
Många som är ihop ett tag saknar den spännande känslan som t.ex ett engångsligg ger, och som hon förmodligen är ute efter.
Ibland kommer dom tillbaka and gånger gör dom det inte.
Dissa henne direkt med hedern i behåll, det kommer ju ta slut någon annan gång iaf
Du har känt henne 2 år och antagligen mer eller? Vene hur er relation varit ju men.
Du borde väl kunna tänka lite själv. Visst, tjejer är jävligt svåra och förstå och ja, antagligen är det som alla är säger, att hon vill med någon annan.
Fråga henne, se vad hon säger och så får du dra egna slutsatser. Fast verkar ju som hon inte orkar vara med dej just nu eller något sånt antagligen, vill vara för sig själv och fundera. Behöver inte betyda att hon vill knulla någon som alla här säger, bara knulla, knulla, knulla i huvudet på alla. Alla tjejer är inte såna, men tyvärr väldigt många..
Fick ett SMS (Ja, ett SMS) att hon vill ha en paus. Visst tänkte jag, behöver väl inte betyda att hon vill göra slut. 3 dagar senare strulade hon med en på en fest, så vi bestämde träff för att reda ut saker och ting.
På stan så kom vi överrens om att vi kanske inte borde vara tillsammans (eller något sådant) sen innan vi skiljdes sa hon, precis som #17, att hon aldrig skulle kunna ligga med någon utan att vara tillsammans med denne. Självklart trodde jag ju henne eftersom hon verkligen INTE har visat några tecken på detta, vi tog varandras O och så vidare.
Några veckor senare har hon legat med typ halva stan vi bor i :-) Så tyvärr, oavsett vad hon säger kommer hon ligga runt, och ja, en paus = att förhållandet är slut.
Edit: Måste tyvärr göra saken ännu värre och berätta hur man mår efteråt. Det tog slut mellan oss i September.
Det första jag märkte av: Man var typ aldrig kåt, bara saknade henne och allt.
Andra: Går inte att skaffa en ny brud bara så där och glömma sin gamla. Jag gjorde det, och det tog slut på grund utav att jag saknade mitt ex för mycket.
Tredje: Mina betyg sjönk, från VG i allt till G och IG varning, jag känner bara att ingenting spelar någon roll längre.
Alla dessa problem kvarstår nu, 8 månader senare.
Vet inte hur pass förälskad du var i din brud, men jag skulle ge exakt vad som helst för att få tillbaka min gamla tjej.
Vi var tillsammans 2½ år f.ö.
Altså, hon vill ha paus, sen några veckor senare är det enklare att bara säga att det är slut helt istället.
Sry for your loss.
Gå och leta dig någon ny flicka.
Vad fan är det för anledning, "har mycket iatt göra i skolan osv" wtf liksom. Där har du klart och tydligt att hon vill göra slut.
Åk hem till henne å klappa till henne med en tegelsten.
Skit i att skaffa en ny brud, men sluta inte träffa brudar för det. Ju fler brudar du träffar desto mer kommer du inse hur kass din gamla brud egentligen är, och att hon egentligen inte är den du vill spendera resten av ditt liv med.
Men håll dig till att bli kompis eller ONS med brudarna, det är ändå ingen idé att ha ett förhållande förrän det börjar bli dags för giftermål (efter 25 i alla fall).
Hon är förövrigt vetskrämd för främmande killar för hon blev våldtagen 1 gång som ångrar sig nu.
Haha, det tror man alltid om tjejen man är kär i.
Tro mig, det är inte alltid som man tror. Verkligen inte.
är så jävla sant.
Va tillsammans med en som ville ha paus för att "träffa andra människor".
Japp. Hon sa det rakt ut. Ett annat sätt att säga "Jag vill knulla en annan och komma tillbaka till dig sen"
Dock så sa jag nej till det.
I ditt fall #0 så skulle jag tagit emot det och knullat skiten ur andra brudar. Om du har lätt att få brudar det vill säga.
Hoppas allting löser sig iallafall, men jag hade inte varit orolig för att hon ska ligga runt med alla killar hon ser, för hade hon velat det så hade hon antagligen redan gjort det (under erat förhållande) eller gjort slut direkt och inte tagit paus. Hon tar paus för hon är rädd att förlora dig helt, hon vill ha dig där på något sätt men just nu känner hon kanske inte för att ha ett förhållande. Hon är rädd att förlora hela dig och därför vill hon bara ha paus för att inte förlora dig helt.
Lycka till gubben, det löser sig! :-)
PS. Skriv en edit sen så man vet hur det löser sig.
True story!
Till poängen ; Hur väl du känner henne och hur mycket du nu bryr dig spelar stor roll. säger du till henne att du inte vill och att du inte klarar dig så kommer hon troligtvis ändra sig ifall hon älskar dig.
Om det tar slut, så hjälper det att inte se henne , bara så duvet . Går i samma klass som mitt ex, är ett helvete att varje dag se henne ...
Jag hade rakt av när hon hade sagt paus bara totalt ignorerat henne for life.
Här är en sak som är sann som inte många ungdomar märker förrens dom är vuxna. Är du iskall, kall som en sten, inte ett knyst, sms eller ens vara online på facebook någongång så kommer tjejen gå bananas. Hennes psyke kommer för varje dag börja spela henne spratt om vad fan du håller på med och hon kommer börja smsa och ringa och vill att du ska komma tillbaka.
Så vad jag hade gjort är bara att bryta direkt om hon säger hon vill ha paus, antingen så vill hon vara med dig eller inte. Att dom säger dom vill känna efter osv, låt dom inte hålla på så.
Antingen bryts det rakt där och du går iskall och hon kommer gå bananas.
vi får ju hoppas att de inte är så :) tror inte de hennes mamma hade berättat de för mig ifall dom hade varit hemma hos dom :)
Tjejer brukar komma tillbaka när dom inser vad dom går miste om ;)
Hursomhelt, lycka till bror!
Så ge inte upp hoppet mannen.
6 månader är ingenting, och det är bara fittigt att säga "Hon är mitt ex, så knullar du henne pratar jag aldrig mer med dig"
Gör det du vill och ha roligt, det är ju trots allt det pauser "ska" vara till för? Jag personligen hade gått ut på krogen och röjt banan med damer, då tjejen lär göra likadant.
STYR UPP DIG.
Paus är ju egentligen ett annat ord för att göra slut bara att hon inte har tillräckligt mkt balls för att göra det.
Dessutom har #73 en bra poäng. Om hon vill ta paus gillar hon inte dig lika mkt som du gillar henne. Då är det onödigt att vara tillsammans.
Under samma principer.
Hon godkänner att du springer och knullar runt. Få henne att se/höra och veta om det.
Hon lär ångra sig :)
Tjejer är efterblivna. Riktigt efterblivna. De är korkade varelser som saknar all form av logik. Beblanda inte dig med dem på ett känslomässigt plan, det går bara käpprätt åt helvete, för dig.
Menar inte att hon vill ligga med andra, har någon annan på gång eller skulle vara otrogen. Till största sannolikhet är det inte så! Hon vill helt enkelt bara inte vara tillsammans med dig mer. Känslorna har svalnat!
-.-
Nej, paus är att något har ändrats, det kommer inte vara som förut.
Paus är ett avslut.
Eller så säger man bara att "Fan jag har mycket i skolan nu så vi kan nog inte träffas i veckorna längre, men kan ju hitta på något lördagkvällar kanske?"
Herregud att man behöver paus för skolans skull är ju det mest korkade någon skulle kunna säga...